1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beterschap kerel. Die website heet GAMIVO.com en ik heb er met PayPal betaald en was nog geen 45,50 kwijt.
     
  2. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja maar als je het op een geve moment door hebt zeg maar de manier hoe computer speelt dan verveelt het toch?
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik denk dat dit heel persoons gebonden is ik verveel me niet. Ook als ik de manier van spelen van de AI weet.

    Dan ben ik toch een sp gamer natuurlijk en zou er geen online functie bestaan zou ik er ook niet om rauwen.

    Met elk spel kan je je natuurlijk gaan vervelen als je het door hebt. Als je je snel verveeld.

    Ik heb juist online dat ik het altijd gauw bekeken heb.
     
    Suleyman en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Dat is het goede aan de ai, weet me steeds te verassen
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    geloof me zet m op superstar en ga ML spelen HEEEEEEERLIJKKKKK <3
     
    Suleyman vindt dit leuk.
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    is dat betrouwbaar en koop je dan een code voor de PS4?
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    mocht iemand zin in een pot hebben add me Cypraxx_:D
     
    Dranx vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb hem voor de Xbox One. Geen idee over de PlayStation 4.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    ooh nja heb zelf ooit een one gehad en merkte wel dat je daarmee makkelijker codes via internet kan kopen
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt. PlayStation is moeilijk om aan codes te komen. Instant Gaming heeft ook amper wat. PlayStation 4 wel vaak meer en betere deals. En Xbox One ook lastig in andere landen te kopen. Gaat aardig omslachtig. Daarnaast kun je geen Xbox 360 games met PayPal betalen. Xbox One is behoorlijk ruk daarin vind ik. Hopelijk verbeterd het na de UI update.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Huh hoe haal je platinum als er master league en be a legend trophies zijn en zegt morgen maar eens met de master league beginnen?
     
  12. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hoi is goed! Volgens mij sta je al in mn lijst. Binnenkort maar eens een potje doen dan :).

    Gisteren met myclub bezig geweest. 2 online potjes gespeeld maar jezus, wat een lag. Hoop dat dit een momentopname was. Half uur er over doen om een bal aan te nemen, bal overspelen naar een speler en die loopt gewoon weg, enz. Was even een frustratiemomentje. En dan zeker als je tegenstander de laatste minuten gaat tijdrekken achterin en je door die trage zooi niet goed de boel onder druk kan zetten }:].
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als semi-trophy hunter. Ga ik vaak eerst voor de platinum bij zulke games.

    Voor de Master League trophies hoef je eigenlijk niet zo veel te spelen. Gewoon Barca kiezen en ze in de PEU league zetten (zodat je minder wedstrijden speelt/simulate) 1 wedstrijd spelen. De rest van het seizoen gewoon simulaten. Kampioen wordt je toch wel.
    Bij Be a Legend hetzelfde verhaal. Daar moet je misschien 3-4 wedstrijden van het seizoen echt spelen, om er voor te zorgen dat je topscorer wordt. En de meeste assists op je naam hebt staan.

    Alle trophies van de Master League en Be a Legend kun je in 1-2 uur halen. Daar hoef je geen volledige seizoen voor te spelen.

    Anyway, ben gisteren met Parma met de Master League begonnen (voor het echie :cool:). Op Top Player.
    Uit 4 wedstrijden 10 punten gehaald. Niet slecht voor een promovendus.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  14. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Alleen is Parma geen promovendus ;)
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ga in mijn 2e seixoen met Auxerre na 10 wedstrijden netjes aan kop. En ja ik heb daarnaast ook nog een droombaan erbij bondscoach van Taiwan haha.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  17. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja en dat filmpje is ook top. In eerste instantie was ik geïrriteerd dat het zo lang duurde, maar je kunt bepaalde delen makkelijk skippen.
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wil je even wat meer de edit knop gebruiken, wordt anders wat onoverzichtelijk :)
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Excuus !
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik maak steeds meer gebruik van de super cancel, dat is wel lekker hoor en denk op sommige momenten kan het behoorlijk crusiaal wezen.

    Echter snap ik niet waarom ik zo onzuiver schiet. Ik denk dat meer dan de helft van mijn schoten niet eens op doel zijn.

    O ja even een klein puntje wat ik soms wel irritant vind is dat ze soms heel random ineens een speler overslaan.
     

Deel Deze Pagina