The super-production of Naughty Dog is even more important than that of Hideo Kojima, and according to Gamereactor comments sources close to the company, Sony is preparing to set the release date of Last of Us 2 this week. In fact, they say, it will do so with a new trailer of the raw survival adventure of Joel and Ellie , marking the exact day they will return to PS4, most likely, this fall . No one doubts that The Last of Us: Part II will be used as an intergenerational game to support the launch of PlayStation 5 in 2020, but everything seems to indicate that Naughty Dog has it readyand that Sony wants it as the highest representative of its catalog of exclusives in a year in which it has lost strength.
Ook goed. Death Stranding in november 2019, tLoU2 in febr/maart 2020. Vind ik eigenlijk wel een mooie verdeling.
Heb je de trailer wel gezien? Je lijkt bezorgd op voorhand, maar als je die trailer nu ziet kan de game waarschijnlijk gewoon aan dezelfde tafel aanschuiven als de games die jij noemt. Overigens denk ik dat deze titel, van de trailer, wellicht nog wel eens als beste uit de bus komt van de drie. Ik weet niet waarom, maar dat komt misschien omdat FF7 een remake is en Cyberpunk een geheel nieuw project. Ik heb bij deze titel gewoon een veiliger gevoel als sequel dan bij de andere twee games, tot ik scores en meningen zie.
Bedankt, maar ik wilde ook aangeven dat deze game kiezen misschien wel niet zo moeilijk is t.o.v. de content bombardementen die je bij de andere twee titels krijgt. Misschien juist wel goed daarom om eerst voor deze te gaan.
Death stranding loop ik niet zo warm voor maar cyberpunk en tlou2 wordt een lastige keuze welke ik mee op release pak...
Voor mij geen moeilijke keuze want ik heb geen interesse in alle 3 games (oke een heel klein beetje in Cyberpunk)
Mij boeit het niet welke games er rond die tijd uitkomen. TLoU2 is voor mij sowieso een day one aankoop.