1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 20

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 11 jul 2019.

  1. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad een gemiste kans.
    PES heeft al jaren alle 18 stadions van de Eredivisieclubs xd
     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Wie heeft het hier over PES dan ? ik geef alleen aan dat ik het jammer vind dat er nietmeer stadions in zitten uit NL dan alleen de JC Arena
     
  3. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Hoezo een gemiste kans. Spelers uit de rest van de wereld zitten er echt niet op te wachten om te spelen in het Cars Jeans stadion hoor. Er zitten meer dan genoeg stadions in de game.
     
  4. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit vind ik niet erg. Wat ik wel erg vind is dat de spelers met een gameface in de eredivisie op een hand te tellen zijn. Frenkie de jong heeft geen game face terwijl hij de beste middenvelder van de wereld is. Ik heb altijd fifa gehaald vanaf fifa 12 maar deze haal ik niet op release.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha, misschien omdat de rechten van Barcelona bij Konami liggen? :+
     
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe hebben ze suarez veranderd dan?
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    De game nu 10 uurtjes gespeeld maar ben wel positiever over de gameplay dan bij FIFA 19. Speelt gewoon lekker, voelt realistisch aan. Het passen en tiki-taka voetbal vereist wat meer skill en gaat niet meer zo makkelijk als voorheen, dat bevalt me wel goed.

    En ach ja, De Jong nog geen gameface, maar zo zijn er elk jaar wel een paar die dat niet hebben. Boeit mij niet heel veel. Casemiro speelde ook al een paar jaar bij Real voordat ie een gameface kreeg. Denk zelf dat Frenkie dat binnenkort nog wel gaat krijgen in een update.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb vandaag 3 uurtjes gespeeld en bevalt mij tot nu toe best wel.

    Wat ik zocht en vond en miste in PES is in Fifa wel. Er is zoveel meer sfeer en ambiance in Fifa. Hier merk je de toeschouwers en dergelijke in het stadion wel op. Je hoort de gehele wedstrijd bijna wel iets. Bij PES het is heel weinig en brengt totaal geen voetbal sfeer.

    Wel heb ik het idee dan scoren in Fifa een stuk makkelijker gaat.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vind de gameplay van PES echt velen malen beter. Maar de presentatie en dergelijke zijn gewoon echt top notch bij Fifa.
    Vond de demo van Fifa persoonlijk niet zo lekker spelen (gameplay-wise). Maar wel genoten van de sfeer en eye-candy. Doen ze goed bij EA. Geen wonder dat de massa Fifa blijft kopen.

    Die Volta mode is ook berg leuk moet ik zeggen. Niet iets dat ik dagelijks zou spelen. Maar leuk voor even tussendoor.

    Nogmaals gameplay is voor mij het belangrijkste. Maar blijft het jammer vinden dat Konami niet eens in de buurt komt qua budget.

    Misschien dat ik Fifa toch een keer een eerlijke kans moet geven. Heb die hype van Ultimate en die pak openingen nooit begrepen. Kijk soms voor de grap wel zo'n pak opening op youtube.. En die zie gasten dan helemaal los gaan.

    Maar wellicht komt dat omdat ik al bijna 10 jaar geen Fifa meer heb gekocht ofzo. :eek:
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    dat vrije trappen systeem wtf xd
     
    Dranx vindt dit leuk.
  11. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja als je nu de vrije trappen van PES gewend bent is dit fucking vreemd :p
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik neem reviews van FIFA die binnen een paar dagen na release online staan ook echt niet serieus. FIFA is een game die je dagen, weken moet spelen om te kunnen oordelen over de gameplay.
     
    Daz en ArtificialFaith vinden dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Clubs?

    Wil Cr00kk wel raggen maar die heeft zijn account verwijderd :rolleyes:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat kun je beter met elke grote game doen. Je ziet het online ook. Reviews van IGN doorgaans niet serieus nemen. Reviews van ACG en Mack van Worth a Buy doorgaans wel. Grootte game, korte review, niet meenemen in aankoop beslissing. Langere reviews over grote games zijn meestal wel ok.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Geen single seasons in fut??? Serieus???
     
  17. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben net pas begonnen. Er is niet veel veranderd ten opzichte van FIFA19. Teammorraal, persconferenties en interviews zijn nieuw. Hetzelfde als in The Journey. In het begin leuk, maar even afwachten of er nog diepgang in komt verderop in het seizoen.

    Er schijnt wat mis te gaan bij de samenstelling van de eerste 11 van de computer, maar daar kan ik zelf nog niet over oordelen.

    En niet onbelangrijk: de gameplay voelt wel anders. Nog niet soepel moet ik zeggen. Vooralsnog geen verbetering, maar zal gewenning zijn.
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe werkt dat nou ook alweer met die bonus pre-order packs? Ik heb gepre orderd bij intertoys. Elke week een bonuspack. Worden die gemaild?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik geloof dat je die in game krijgt toegestuurd. Vorig jaar ook een keer een paar packs gekregen. Die activeren ze gewoon op je account. Kan wel zijn dat je eerst een code moet invullen nadat je de game of pre order hebt gedownload vlak na aanschaf van de game. Die code zou dan je toegang moeten zijn tot de packs die ze je toesturen.
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Krijg je gewoon in je pakket van FUT zelf toch?
     

Deel Deze Pagina