Doe morgen ook vooral mee met officiële community night als je zin hebt in wat rFactor 2. Twee simpele races met een hypercar op de GP layout, en ik verzorg de livestream daarvoor https://forum.studio-397.com/index....ty-night-this-thurs-oct-3rd-19-30-cest.64223/
Cool, bedankt voor de link. Kan helaas niks beloven maar zal mijn best doen. Heb je ook een link met je stream? YouTube? Net de Senna GTR geprobeerd voor een paar rondjes op de Ring met enkele GTE auto's,... jeetje, want een monster. Je kunt je haast niet voorstellen dat z'n ding daadwerkelijk zo snel is. Ook gewoon in de bochten super strak. Zat net over de 6min, maar moet makkelijk eronder kunnen. Ben weer helemaal blij en enthousiast,... mooi man!
OOFF. Zat gisteravond BIJNA met Carlos Sainz in een iRacing race Hij had helaas een iets lagere iRating waardoor ik 1 split hoger zat. SO CLOSE. Ooit ga ik tegen een F1 coureur racen haha... Hij had een pole tijd van 1.39.570 en ik van 1.39.717. Vet spel yo
Het is een licht spel en je hebt weinig nodig... i7 4770 (alweer 5 jaar oud) GTX 1660 Ti (nieuw) 16 GB RAM (ook 5 jaar oud) 2560x1440 scherm iRacing draait 190 FPS!
Ooww Ik heb een I7 - 3770 En een GTX 1050 TI Momenteel speel ik veel de game Squad maar denk dat ik Iracing ook wel kan runnen!
Ja ik heb alles op 100% staan behalve spiegels, en draai dus hoger dan de refresh rate van m'n scherm Spel is grafisch ook redelijk gedateerd, maar wel een stuk scherper dan Project Car 2. Die van jou zal het ook wel trekken, zeker als je bijvoorbeeld 1080p of 60 FPS prima vindt. Bij een volle grid zakt m'n framerate naar 130. Check ff Reddit voor een kortingscode BTW. Kun je voor 10,- het 3 maanden proberen. Spel is echt onwijs vet. Competitie/niveau van medespelers is van een onbeschrijfelijk veel hoger niveau dan wat ik ooit op de Xbox gezien heb. Weet je nog die Ferrari 355 races van ons op Fiorano? Die zo close waren? Heb zelf pas 8 races gereden maar 5 daarvan waren al net zo intens als die. En dat met 'randoms'
Heb het iig kunnen volgen op Twitch. Allemaal goed georganiseerd. Ook nog DLC naar keuze gewonnen; LoL. Geen idee hoe ik het kan claimen.
oooooh besef nu pas dat jij dat was natuurlijk hahhahhahahahaha. Ik dacht toen je naam gekozen werd al hey, die ken ik? Maar ik was wat druk met de stream in leven houden dus dat kwartje viel niet haha. Nou als jij mij je steam ID en de DLC die je wilt hebben opstuurt in een PM dan kan ik dat wel doorgeven daar.