1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game via app gekocht. Kan m nergens vinden op m’n xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Remo NL, 4 okt 2019.

  1. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Zoals de titel al zegt.
    Heb fifa 20 gekocht via de app. Maar als ik m’n Xbox aanzet kan ik de game nergens vinden. Ook niet bij ready to install en als ik op de Xbox store kijk staat er bij dat ik m gewoon weer kan kopen....

    iemand die me kan helpen?
     
  2. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Is in de app nog steeds wel te zien dat je de game gekocht hebt?

    Vermoedelijk is contact met de Xbox support het gemakkelijkste en kunnen zij het vrij snel voor je oplossen.
    Via online chat (Engelstalig vermoed ik)
    Telefonisch kan ik zo niet specifiek vinden van de Xbox support, maar wel de Microsoft store. Zij zullen ook wel kunnen helpen of eventueel doorschakelen naar de juiste afdeling.
     
  3. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    het ging blijkbaar om zo foute code van fifa 20. Deze downloade alleen de dlc packs. Maar gaf dat aan al hele game. Terwijl dit nietmeer het geval was. Kan nu dus m’n nieuwe code nietmeer invoeren omdat Xbox denkt dat ik fifa 20 dus al heb...

    heb vanmorgen met vs chat support gesproken om te vragen of hun mijn hele fifa 20 licentie kunnen intrekken. Dan moet ik die tweede code gewoon kunnne gebruiken lijkt me. Ze konden dit zelf niet doen en m’n aanvraag ja doorgestuurd naar hun “rangers” hoor binnen 24-72 uur meer hierover.

    dus ff afwachten nu.
     

Deel Deze Pagina