1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 20

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 11 jul 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  2. mauvesarmy

    mauvesarmy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    Zitten hier veel FUT spelers eigenlijk?

    Was wel eens benieuwd naar enkele teampjes

    Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
     
  3. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja heb wel een leuk FUT teampje tot nu toe :)

    [​IMG]
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. mauvesarmy

    mauvesarmy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow inderdaad niet verkeerd

    Dit is mijn teampje.[​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
     
    Barbabravo en Dranx vinden dit leuk.
  5. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ook lekker man!

    Ja ik had mazzel. Had in mijn eerste gratis pack die ik bij de FUT app kreeg Neymar. Verkocht voor 710k en daar een leuk team van kunnen kopen.

    EDIT: Van Ginkel was er 1 van mijn andere team, die verving de geblesseerde Milner.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik zal vanavond even een pic van mijn FUT team schieten. Ben er nog niet super veel mee bezig geweest.
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nette teams :)

    Dit is mijn team op dit moment. Ik had geluk dat ik Ramos en Benzema had gepackt uit SBC's. Rakitic is untradeable, die vervang ik donderdag door OTW Frenkie. Sinds FUT 2010 eigenlijk altijd een Premier League-team gehad, dus nu maar eens wat anders.

    [​IMG]
     
    Dranx vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    EA maakt wel vrienden met Nintendo only spelers zie ik wel. Je game weer full priced verkopen en enigste wat er is veranderd ten opzichte van 2019 de rosters up to date zijn. En 2019 miste al heel veel wat de xbox, playstation en pc bezitters wel hadden.

    En dan zeggen dat hun game niet verkoopt op Nintendo consoles.

    Anyway

    Dit weekend maar is pro club uitproberen kijken of ik dat ook leuk vind. En kijken of ik mijn FUT squad nog meer kan vullen met Nederlandse spelers. Hoef niet zo nodig het beste team te hebben. Zat zelf te denken aan een mix tussen de beste van Nederland en de beste van Belgie. Gewoon, omdat het kan.
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb hier nog een pre-order code (PlayStation/Xbox Store/Origins) voor een paar gratis FUT pakjes geloof ik:

    ELHE-6RNM-F4FG
     
  10. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Een rijtje code ontbreekt
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Thanks, Mark!
    Voor de PS Store was het voldoende. ;)
     
    Daz, Yellow 13, Suleyman en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Is er iets bekend of er een update komt met shirts? Had gehoopt op al die derde shirts van teams dit seizoen. Ik ga ook echt niet lekker op die fake Juventus door licenties bij PES, ik haaaaat dat soort shit lol. Frenkie met een mediocre face is ook wel jammer.

    [​IMG]
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Careermode is mijn reden om FIFA te spelen en nu weet ik dat het een rommeltje is maar nu dit : Heeft iemand er al last van gehad dat als je mensen wisselt ze wel in de opstelling zijn gewisseld maar niet op het veld?

    Heel erg irritant. Wisselen dmv de lt-knop schijnt wel te werken. Althans gelukt voor 1 wissel....
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    De FUT markt op de switch is heeel klein! Slechts 24000 items te koop. En de prijzen zijn nog altijd fors.

    Anyway, ik heb na 18 matches FUT nog geen packs gehad ondanks mn pre order bij intertoys. Er zouden 3 packs komen...... Hebben jullie al packs gehad die bij een pre order horen te zitten op de xbox?
     
  15. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik niet. Ik heb juist veel plezier met de carrière mode en nergens last van
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dan ben je 1 van de weinige die nergens last van heeft.
     
    Suleyman vindt dit leuk.
  17. mauvesarmy

    mauvesarmy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alle packs gekregen vanaf dat hem speelbaar was, op xbox.

    Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Idd. Career begonnen met Arsenal. Wedstrijd tegen Liverpool sloeg nergens op welke spelers bij hun op het veld stonden. Fifa in de kast en wachtende op een patch.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vind het moeilijk inschatten hoe goed/slecht de game nu is, afgaande van recensies en meningen op social media/fora.

    Dat Vuelta schijnt een leuke toevoeging te zijn. Geen idee hoe vaak je dat dan uiteindelijk ook echt gaat spelen, maar als ze dat uitwerken naar FIFA Street niveau, dan heeft dat natuurlijk meerwaarde.

    Over gameplay lijken meningen verdeeld. Niet ivm PES, maar met eerdere delen. Op sommige punten verbeterd tov 19 (bal-physics, snelle spelers ook echt sneller dan verdedigers, etc).

    Maar zodra je dus reviews en meningen bekijkt, dan gaat het al snel over Ultimate Team MT's, 'zelfde game als vorig jaar', scripting, etc.

    Het is wel een beetje jammer. FIFA14 en 15 waren gewoon erg goede voetbal games, met een goed gevoel, snelheid, weinig scripting, directe 'snappy' controle over je spelers, lekkere schoten, grafisch prima, etc, en vervolgens is die serie toch weer een beetje weggezakt ...
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik vond zelf FIFA 15 en vooral 17 heel fijn spelen. FIFA 18 al minder en 19 heb ik (voor mijn doen) erg weinig aangeraakt. FIFA 20 vind ik juist weer veeeel fijner spelen dan 19. Passen is moeilijker en vereist meer skill, dribbelen is veel belangrijker, (first) timed-finesse schoten zijn niet meer zo enorm OP en hetzelfde geldt voor het bewegen van de keeper. Schieten is over het algemeen een stuk moeilijker geworden, maar daardoor juist uitdagender. Allemaal positieve veranderingen imo.
     
    Suleyman, Yi-Long en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina