1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, zat nog in Red War. De game wat later aangeschaft op de One X ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2019
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik las het deze week: Destiny 2 went free-to-play. Een nieuw tijdperk voor deze game?

     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Absoluut.

    Hoeveelheid aan nieuwkomers is wel te merken ... nog meer idioten die niet weten hoe ze een Heroic Public Event moeten starten :mad: Word hoog tijd dat Bungie gaat kijken naar cross-play. Dat zou de player base echt ten goede komen.

    Je kan wel merken dat Shadowkeep wellicht toch te vroeg is gereleased. De nieuwe gear is bijna niet aanwezig en de Maan heeft, buiten de story om, bijna geen "extra's" tenzij deze nog verstopt zitten. Denk dat Cross-Save, Armor 2.0 en New Light een behoorlijke tijd in beslag hebben genomen. Het speelt lekker, en het verveel niet heel snel ... maar tot nu toe is het qua nieuw-nieuw een tikkeltje mager.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Zijn er clan leden boven de 940 die morgen een fresh raid Vault of Grass willen doen? We gaan de divinity quest mee pakken. Naar verwachting gaan we er 3+ uur mee bezig zijn. En we willen in de vroege middag beginnen.

    Starttijd 14:00
     
    Rampage vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Vroeg mij al af waar zijn Nightmare is. Wel Taniks als nightmare maar geen Oryx? De hive en taken god?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb je mij weer met die oude website waar ik zolang redacteur was, maar kon jullie een korte review van Shadowkeep niet onthouden. Leest erg makkelijk en trekt misschien wat twijfelaars over de streep, of niet. Review is niet van mij, maar misschien wel handig om die vier redelijke alinea's te lezen voor tot een aankoop over te gaan. Gaat op voldoende punten in al zeg ik het zelf. Voor de liefhebber van wat kortere reviews, al was een lange met Shadowkeep ook niet echt nodig denk ik. https://www.evilgamerz.com/docs/games/Destiny_2:_Shadowkeep_2487.html :)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vault of Grass clear!

    Eerst even lekker gepuzzelt (lees; fuck dat ... en zeker die laatste) en daarna Atheon zijn broer een klap op zijn metalen zak gegeven.

    Wat een "zware" Raid qua mechanics maar wel erg leuk om te doen. Denk dat het puzzel gedeelte een uurtje in beslag nam en daarna 3 uur bezig geweest met het fine-tunen van de mechanics en wie-wat doet. Het opnieuw bouwen van de platforms, halen van de motes, de shielded enemies afmaken, de enemies om zeep helpen, Cyclops enemies afmaken voor ze de rest one-shotten ... ging prima.

    @CrazY
    @bulletproof010
    En natuurlijk de 3 die niet op XBW zitten; Gold Dragon, Daroe en Shishant!

    [​IMG]
     
    CrazY vindt dit leuk.
  8. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The stars have aligned, and the next generation of console gameplay begins in the launch window for Beyond Light. As we continue to improve Destiny 2, we’re taking the opportunity to optimize the experience you’ll have on this new hardware.

    The next generation optimized version of Destiny 2 will launch on December 8. While things like faster load times and cross-generation play will be available on November 10, we’re taking some more time on the following enhancements to ensure a smooth experience when playing Destiny 2 on your new devices.
     
  10. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    ageQned vindt dit leuk.
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Iemand anders ook op de Xbox Serie dat de game enorme lag heeft sinds de smart delivery?

    Nu weet ik dat de game nooit helemaal lekker heeft gelopen, maar dit is bij mij wel heel erg. Gambit en crustible zijn gewoon bijna onspeelbaar. En zelfs met strikes loopt het vaker niet dan wel redelijk normaal.

    Heb er met andere games totaal geen last van als ik online game, maar met deze game is het gewoon niet leuk meer.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Critique en... complimenten richting Destiny 2. Kritiek gaat eigenlijk vooral naar het season model, tevens herkenbaar in andere games. Persoonlijk vind ik deze kritiek heel passend. Het hoofddoel bij zo'n model is vaak vooral gamers te laten inloggen, maar is de content ook echt leuk? Draagt die drip feed gameplay echt iets bij of is het gewoon uren pompen en grinden naar nieuwe gear? Misschien moet de focus eens minder liggen op gamers vooral veel login uren te laten maken en meer liggen op het bedienen van een geweldige en unieke game ervaring.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Het probleem bij Destiny is al jaren hetzelfde. De "casual" speler die er een paar uur in pompt per week zal weken zoet zijn om alles te halen en zijn armor/weapons af te stemmen op zijn speelstijl. Als je echter elke dag 5-6 uur aan het knallen bent, ben je er na 2 weken klaar mee. Momenteel staat Bungie haaks op zijn playerbase. Er zijn een hoop verbetering geopperd door de community en Bungie doet precies het tegenovergestelde. Je hebt een super game in je handen die, helaas, niet gedragen kan worden door het gebrek aan content. Het is het net niet .. maar, nogmaals, dat is al jaren zo.
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Misschien kiest Bungie wel bewust voor zijn grootste userbase: de casual. Die zijn in ieder geval een stuk makkelijker tevreden te houden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb die game echt al in geen twee of drie jaar meer aangeraakt. Vond 2 vergeleken bij 1 vies tegenvallen. Veel van hetzelfde imo. Hoe is het nu???
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben al een aantal expansions niet meer bij dacht ik. Geen idee of ik er zo in kan springen en naar max level kan levelen als ik deze koop. Heb alleen geen zin om weer een groot bedrag neer te leggen om deze content te kunnen spelen. Peperduur sommige dingen nog, en het lijkt imo nog teveel van hetzelfde, maar misschien heb ik dat wel heel verkeerd. :)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514

Deel Deze Pagina