1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Ghost Recon : Wildlands

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 18 jun 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ubisoft, tja dan zouden al gelijk alle alarmbellen moeten gaan rinkelen!
    Zelfs de serie Trials lijdt onder het feit dat hun nu al jaren de uitgever zijn... =(

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "This isn’t a game, it’s just a fucking shop"
    "Ubisoft, congratuilations.. You now have the title of THE f*cking worst developer and publisher I've *piep* ever seen.." :lol:
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2019
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Macc heeft er zelfs al een nieuwe bel voor aangeschaft.



    Conclusie vanaf 15:40 min in deze review.

    Zelfde signaal van verschillende YT reviewers. Dit heeft "Fallout 76" over zichzelf heen gestampt. Wat opvalt is dat beide games extreem vol zitten met monitization mechanics, zonder dat de kwaliteit überhaupt op orde is. In het geval van Breakpoint de bugs, de crashes, slechte AI, ontbrekende AI zelfs (team mates "komt later") etc etc. En dan heb ik het nog niet eens over de vreemde/copy-paste implementatie van o.a. looter shooter aspecten en andere features. En veel andere zaken zijn nog niet eens zo goed als Wildlands. Zo is de wereld alweer een stukje leger, er is praktisch geen interactie. Het is natuurlijk niet allemaal slecht, maar Ubi zou beter moeten weten. Uiteindelijk is veel van het model ook copy & paste. Ubi weet hoe het open world games moet maken, dus waarom komt deze release dan zo extreem slordig over? Breakpoint was duidelijk nog niet "klaar".

    Het is iets dat me vooral de laatste twee jaar steeds meer opvalt. Dit soort "dump" producten, dat wordt volgestopt met micro transactions. Alsof de devs/publisher de game voor release al hebben opgegeven en allerlei mechanieken aanbrengen om in ieder geval nog "wat" geld aan te verdienen na tegenvallende verkopen.

    Is de mate van micro transactions in een game op release een duidelijk indicatie voor de kwaliteit van het eindproduct?
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Viel mij al vrij vlot op hoe saai de wereld inderdaad is. Proloog is niet slecht, maar daar merkte ik ook al dingen die kut waren. Hoe het licht slecht valt op je personage en wapens soms, met name tijdens het richten. Licht kan erg mooi zijn met HDR, maar op wapens en personage dus niet.

    Wat ik ook ontiegelijk kut vind is de pop in, de crashes van de servers, waarover inmiddels meer vernietigende reacties komen, zelf ook al meegemaakt, en de enorme hoeveelheid micro shit. De wapens kun je allemaal vrijspelen, zijn peperduur en als je een epische skin wil, mag je weer dokken. Niets is goedkoop, maar beter nog misschien om lekker op gemak te spelen, dan heb je niet zoveel drang om naar die MT's te kijken of er iets episch te koop staat. Ik kan dit prima zonder aankopen doen denk ik. Bedankt voor de 120 euro code Ubisoft.

    O en dan de ontbrekende wapens nog bij het oproepen van je personage menu, ook zo iets. De constante storm die dag en nacht lijkt door te gaan, zwaar irritant en de regen die niet eens natuurgetrouw lijkt te vallen op je wapen of pak. De regen is het eerste wat me echt opviel, want dat lijkt gewoon een pixel laagje wat er als een losse extra photoshop layer overheen is geplakt.

    Alleen de bewolking waar de regen vandaan moet komen is erg goed, ziet er mooi uit. Grafisch niet kut, maar valt wel het nodige op aan te merken. Alleen de gameplay is kut, want je hebt veel fetch quests en als ik die wil ga ik wel WoW spelen. Grafisch moet ik sowieso al twee volle punten aftrek geven op de pop in, het slechte licht, de regen en fade in, fade out van voorwerpen, dan wel stukjes missende voorwerpen. Qua techniek gaat het helemaal pijn doen, maar dat leek me wel duidelijk. Sorry, maar na mijn review ga ik wel over op een andere game. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Jim Sterling gaat los. Ga er even rustig voor zitten.

    Samengevat: Jimmy is er klaar mee en heeft een biertje teveel op.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2019
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Begrijp ik nou goed, dat je geen ai buddies meer hebt?!

    dus solo is echt solo?!



    (ze hebben rainbow six al verklooit voor mij,... en nu doen ze dat ook nog eens met ghost recon :confused:)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is nog mild wat je denkt te weten. Ik heb ook alweer wat akelige dingetjes meegemaakt. Gisteren een buggy geprobeerd te rijden, dat kreng slingerde continu naar links, dus de fysieke elementen zijn ook ruk rond de voertuigen, de manier waarop jezelf en de a.i. lopen. Het lijkt erg vaak op een dronken toestand. Daar komen voor mij nu ook de veel te sterke motion blur / film grain overheen. Door de enorme wir war aan opties in de game, alsof je hem zelf helemaal moet afstellen, nog niets gevonden omdat uit te schakelen. Je bent echt lang bezig om het een beetje fijn speelbaar te krijgen in de opties en daar komen de grafische issues, de slechte a.i. van jezelf en de NPC's, de uiterst deprimerende muziek en uitdrukkingen op het gezicht van veel personages die lijken alsof ze allemaal last hebben van explosieve diarree. En dan het Far Cry leegmaken van kampen, dear god. Overall weet ik mijn cijfer nog niet, maar lijkt overall te zweven tussen 5 en 6.
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond wildlands echt wel leuk om te spelen, na een tijdje heb je het wel gezien, maar heb toch alle missies en zij missies gedaan, dus voor mijn gevoel 100% complete (geen platinum, maar i dont care)

    Maar als het nog kutter word om ergens te komen (Nam gewoon altijd een helikopter, voor het gemak), het rijd ook nog eens slechter, en dan ook nog zonder teammates, wacht ik wel op een sale..

    Alleen wel weer jammer dat de dlc van wildlands niet meer afgeprijsd is, anders had ik die wel gekocht.... ook maar weer wachten op een sale dan maar...

    (zit nog te twijfelen om Grid te halen,,,... ook maar even wachten op reviews dan maar :whistle:)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inderdaad een vrij lange review, maar leest makkelijk weg en heb het eigenlijk altijd liever iets uitgebreider dan van die afgeraffelde reviews. Leuk gedaan. :thumbs:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Is er een editor die de stukken "proof read" ?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Een review die iets meer nadruk legt op de positievere kanten van Breakpoint.
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    pff niet al te best als ik dit zo lees? ik wil m eigelijk wel halen heb wildlands coop helemaal uitgespeeld destijds veel plezier aan beleefd
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb voor deze review geen toegang gehad tot het invoersysteem van de site. Mijn maat die moest het dus op mijn account zetten en we hadden al afgesproken dat hij het één en ander zou aanpassen.

    Wat ik al aangaf is dat dit mijn eerste review is in meer dan een half jaar en mijn maat een full time baan heeft, dik huis, vrouw en gezin en dit vaak, niet altijd, on the fly moet doen.

    Leest misschien niet altijd lekker, maar de site is vooral een opstapje voor mensen die willen leren reviews etc te schrijven. Ik ben alleen altijd blijven plakken, al vanaf 2006. Mijn maat is normaal gesproken best streng, maar tijden veranderen wel eens. Is het zo ongeveer duidelijk?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice man, die maat van je. Dik huis, vrouw, gezin. Lekker man.
     
    WorkingTitle, Racerblade01, Tim en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Wel beter dan huis, dikke vrouw, gezin.
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Maak je er niet te druk over. Je *doet* het wel en dat krijgt van mij al een duim omhoog. Ik zou alleen sommige zinsconstructies… iets ander opstellen. Heb je vrienden die je het van te voren kunt laten lezen? Vrienden die ook kritisch tegen je durven zijn. Gewoon een tip. :)

    Wat vindt IGN eigenlijk van deze review?

     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik doe dit inderdaad veel te weinig. En die maat van mij smoort in andere verantwoordelijkheden. Af en toe een game review schrijven vind ik niet erg, alleen niet te vaak meer. Zie mezelf nu meer als een invaller hier en daar. Cijfers zijn in elk geval niet zo belachelijk laag, daar wilde ik zelf ook voorzichtig mee zijn. Bedankt voor de feedback in elk geval. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Gisteren Breakpoint opgehaald en mee begonnen moet zeggen dat het echt lang niet zo slecht is als er op internet gezegd word
     

Deel Deze Pagina