@Zifnap
O shit vergaat die volgende week niet dan?
Tuurlijk zijn er minder games met loot boxen dan zonder loot boxen. Tuurlijk zijn er minder open wereld games dan geen open wereld games. Tuurlijk zijn er meer games zonder rpg elementen dan met. Ai die laatste twijfel ik wel wat bij onderhand.
Echter ja iedereen schrijft zijn mening op wat ze gespeeld, gezien en ervaren hebben. Met daarbij heel belangrijk hun of dus zijn intresse. Als je niks met een puzzel game hebt en wel met een race game en je wilt de nieuwe NFS, maar baalt dat deze weer open wereld is. Dan ga je niet denken acht ja zo vervelend is het ook niet, want er zijn genoeg puzzel games die geen open wereld zijn.
Tuurlijk zijn er genoeg korte games, maar dan moeten die games wel precies jou intresse hebben.
Ik vind fighting games leuk, maar dat gehele rpg/grind systeem die ze steeds meer gebruiken en hanteren vind ik helemaal niks. En dat heeft ook totaal mijn intresse niet. Zie de nut er niet van in om tien tallen uren te grinden voor een ander broekje of pakje.
Een open wereld is bijvoorbeeld per definitie niet erg. Echter moet het wel wat aan de game toevoegen of ook bij een game passen.
Wat ze nu vaak doen is van ok hoe kunnen we de speelduur zo lang mogelijk rekken. En dan is er 1 die zegt. Nou weet je wat we maken er een open wereld game van. Een open wereld game? Ja baas je wou de speeltijd toch rekken. En als ze dan wat heen en weer moeten lopen en zoeken rek je aardig de tijd.
Waarop een andere medewerker zegt. Ik wil daar nog wat aan toevoegen. O ja zegt de baas. Ja als je dan ook wat kleine quests toevoegd en dan zoveel mogelijk ze vaak mogelijk zelfs al valt het in herhaling en voegt het niks toe.
En dan schreeuwt iemand van de catering RPG elementen, rpg elementen. Wat een idee. Weet je wat we laten ze grinden voor een kleurtje of een ander uiterlijkje.
Hoelang kunnen we het zo rekken dan baas? Nou kijk de basis duurt 20 uur, maar met al deze fantastische ideeen kunnen we het wel rekken tot 100 uur. O geweldig dat doen we.
Ok hoelang hebben we nodig om deze game te releasen. Een jaar en is het dan nog niet af maakt niet uit we kunnen zo vaak updaten en aanpassen als we willen. Die gamers kopen toch wel vooral als het een bekende naam is.
Ja maar baas de reviews dan. O we geven wel hier en daar wat steek penningen komt allemaal goed. En de microtransacties kunnen we altijd nog in een later stadium toevoegen.
Vergeten we niks baas. Nee, o ja season pass. 35 euro knip hier en daar maar wat uit de game, verkopen we dat los.
Laatst bewerkt: 10 okt 2019