1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Crashen in mijn oude basisschool of middelbare school, bij voorkeur lokaal Aardrijkskunde. :+
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Ja, zeer zeker indrukwekkend hoor. Hier kan ik wel van genieten. En dan heb ik het over het technische aspect. De gameplay moet ik nog zien samenkomen.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    While it’ll work wirelessly while playing Stadia on a Chromecast Ultra, you’ll have to plug in a USB-C cable to use it with computers or phones at launch, Google tells The Verge.

    When Google first showed off the controller in March, the company touted how you could seamlessly switch from gaming on your TV to a laptop or phone while using the same exact controller, without having to pair it to each device — because the controller would stay directly connected to Stadia’s servers over its own Wi-Fi.

    But as 9to5Google spotted earlier today, Google recently added a disclaimer in a new Stadia explainer video that wireless play will only be available on Chromecast Ultra at launch, and a Google community manager on Reddit later confirmed that meant you’ll need to break out the USB-C cables for other devices — perhaps because Bluetooth also won’t be an option by launch.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    It has now emerged that Stadia on those phones will require Wi-Fi at launch and not work on mobile networks.

    During an interview on The Vergecast, Rick Osterloh was asked about using Stadia on Pixel phones. The Google hardware chief said that, “It’s just going to run on Wi-Fi to start.”

    Google confirmed this new requirement to us today, and added that it’s “focused on making sure Stadia Founders receive the best possible experience at launch over a WiFi connection.”
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, hopelijk gaan ze eens gauw wat leuke features uitbrengen en de reistijd inkorten, elke keer 10 minuten wachten om naar een planeet te gaan is niet echt leuk.
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik hoop niet dat de Stadia grote exclusives krijgt. Dan kunnen we het links laten liggen. Maja Google heeft geld zat dus het zal vast gaan gebeuren.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Al kan het juist goed zijn voor de industrie. Worden de grote drie nog een beetje in check gehouden.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zo spannend zou dit toch niet zijn? Stadia zelf (niet de Pro versie) is toch gratis? Als je dan gewoon het spel los kunt kopen is er toch verder niet echt iets aan de hand buiten een klein beetje extra segmentatie op de markt. Dat Stadia gewoon goed en soepel werkt is natuurlijk wel voorwaarde nummer 1
     
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wil geen game kopen om hem te kunnen streamen.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Input lag.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zal wel meevallen lijkt me, ping is met een goede server 10-20ms?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Een competitive FPS wil je idd niet op die manier spelen bij een SP spel denk ik dat het te verwaarlozen is
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Jim heeft wat te zeggen over Anthem. ;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Batman Arkham Legacy to Feature The Court of Owls, Leaker Reconfirms; Game’s Title Still Open for Change

    Warner Bros. Montreal’s rumored new Batman title, Batman Arkham Legacy, will indeed feature the Court of Owls, a well-known leaker has confirmed.

    As covered yesterday, industry leaker Sabi recently took to Twitter to talk about WB Montreal’s yet to be announced new Batman title, which might very well be title Arkham Legacy. Sabi has now taken to Twitter once more to reconfirm some details about the game.

    According to the leaker, the title of Arkham Legacy could still change but the rumored playable Bat-family will allegedly play an important role in the game. Sabi mentions that he/she isn’t sure when the reveal of the game is.

    The leaker also confirmed that the Court of Owls will be featured in the game. We reported on the inclusion of this secret society and organized crime group from Batman writer Scott Snyder last month.

    Warner Bros. has yet to officially confirm a new Batman game but we’re hoping for a reveal later this week to celebrate the anniversary of the Batman Origins.

    We’ll keep you updated.

     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Ik verwacht dat ze eindelijk gaan aankondigen dat Ghost of Tsushima een PS5 titel wordt. Maar eigenlijk is dat niet zo unexpected. Dus uhm... Dreams ook op PC? :+
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee joh...ze hebben The Last of Us 2 gecancelled :+
     
    Daz, Zifnap en B Tender vinden dit leuk.
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Bethesda kondigt 15 euro per maand kostend abonnement aan voor Fallout 76

    Gamemaker Bethesda heeft een abonnement aangekondigd voor spelers van de game Fallout 76. Met het abonnement, dat 15 euro per maand of 120 euro per jaar kost, kunnen gebruikers in 'private worlds' spelen met contacten of onbeperkt scrap opslaan.

    Fallout 1st, zoals het abonnement heet, maakt onderdeel uit van de 1.2.4.6-update van de game, zegt Bethesda. Het abonnement geeft spelers de mogelijkheid om een 'private world' te beginnen om samen met zeven andere, zelf gekozen spelers te spelen. Alleen de initiatiefnemer hoeft een abonnement te hebben.

    Bovendien kunnen spelers in de game onbeperkt scrap opslaan, zit er een survivaltent bij die in de game als punt dient om snel heen te kunnen reizen en krijgen spelers per maand 1650 Atoms om in de Atomic Shop te besteden.

    Het abonnement is niet ter vervanging van de aanschafprijs, maar is beschikbaar voor spelers na de aankoop. De game kwam vorig jaar uit, maar zat aanvankelijk volgens onder meer Tweakers vol met bugs. Het abonnement is per direct beschikbaar. Bethesda had eerder gezegd dat het deze week de functie van privéservers beschikbaar zou maken, maar vermeldde toen niet dat het onderdeel zou zijn van een abonnement.

    Bron; Tweakers




    Wtf.... Veel gezien in de gamewereld de afgelopen 30 jaar, maar dit slaat werkelijk alles.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vertel...
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Scheelt weer tientallen GBs. Die gaat dus van de HDD af. Fallout 4 gelukkig in de aanbieding, misschien pak ik die wel even mee. GOTY dan.

    @Sen : Mag ik misschien eens een eenmalig artikel schrijven over de praktijken van ontwikkelaars en uitgevers? Ik kan wel een A4 met details vullen en een duidelijke en eerlijke mening geven. :)
     

Deel Deze Pagina