1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Wachtwoord is PUni2020 geworden.
     
  2. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Maakt de AI nog steeds op dezelfde wijze tegengoals als in PES2019 of is dit verbeterd?
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat was in PES2019 toch al redelijk snel gepatched? Ik had er relatief weinig last van, maar kan ook zijn dat ik het qua defensie gewoon goed had staan. Ik trek sowieso mijn 2 centrale backs zover mogelijk terug, tegen de keeper aan.

    Speelde gisteren trouwens in ML (2020) met Madrid tegen Barca, en toen zag ik dat mijn verdediging wel erg ver naar voren kwam steeds, waardoor het kwetsbaar werd, dus toen met dubbele tik op de D-Pad naar beneden de boel defensiever ingesteld, en daarna nergens meer last van in die wedstrijd.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Werkt niet =(.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kampioen van Nederland met Ajax. Ik heb alleen bij het starten van een ML game gekozen voor een groot budget. Dat is zo ongeveer het dubbele van wat Ajax nu heeft in het echt denk ik, maar fuck it. Titel en beker gewonnen, maar in de kwartfinale van de Europese Competitie uitgeschakeld door Liverpool, al heb ik in Liverpool zelf 2-2 gespeeld, in de Arena werd het 0-2 helaas.

    Donny van de Beek als topscoorder. :+ Danny Blind verkocht aan Crystal Palace. En twee van Manchester overgenomen wat me een flinke duit heeft gekost. Frenkie de Jong laat ik niet gaan, had wel een bod voor hem van PSG van 107 miljoen, maar ik wil hem niet kwijt. Ben behoorlijk hooked van PES 2020 en ik moet nog beginnen aan My Club. :+
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Iemand die weet waar ik wel goede option files voor PS4 kan downloaden zonder te hoeven betalen?
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gun die mensen gewoon de €5 anders zijn er volgend jaar misschien helemaal geen OF's meer
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja dat is wel waar :+.
     
  9. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij mij wel, correct ingevoerd, hoofdletters? Niet knippen en plakken.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Werkt nog niet. Heb hem 10x ingevoerd, maar blijft Unlock File staan.
     
  11. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Yi-Long en NuclearGoat vinden dit leuk.
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kan geen andere spelers vinden in myClub ranked? Is de game nu al dood? :+
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Je en nee. Ja er zijn weinig mensen, maar ook nee want de matchmaking is gewoon kut. En Konami heeft weer eens geen haast om het te fixen.

    Laatst zat ik met een groepje PES spelers in de chat. Iemand kon geen match vinden dus kwam iemand met het idee om allemaal even tegelijk te proberen een match te vinden. 10 minuten later nog niemand een match terwijl er tenminste 5 dus een wedstrijd zochten.

    Maar vanaf dag 1 is het al bekend dat er iets niet werkt met de matchmaking en dus nog steeds niet verholpen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat is het leven van een offline gamer dan toch heerlijk soms. :+
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mijn leven is ook heerlijk, daar hoef ik geen offline gamer voor te wezen ;)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat schieten mogen ze echt aanpassen. Gisteren meerdere keren gewoon 100% kansen die ik qua timing/input gewoon rustig en goed doe, die alsnog mis gaan. 1 op 1 met de keeper en dan volledig naast de goal schieten. Iets wat ik in voorgaande delen vrijwel nooit had.

    Ik heb het niet over reddingen van de keeper ofzo, maar gewoon blunderig afmaken.
     
    ageQned en rubenpol007 vinden dit leuk.
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    @rubenpol007 Heb je mijn conversatie-bericht nog gelezen?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tweede landstitel binnen en tweede beker en supercup ook. Alleen Europees gaat echt kut, uitgeschakeld door Manchester City. Vorig seizoen al door Liverpool. Beesten van ploegen zijn dat. Bondscoach van Nederland ben ik mee gestopt, kreeg tussentijds contract aangeboden voor bondscoach van Brazilië, die aangenomen. Qua clubs is de beste ploeg waar ik coach kon worden Paris Saint Germain. Niet gedaan, maar als er een Liverpool of Manchester City aanbieding komt, stap ik direct over. Echt een leuke beleving van het coach leven de Master League. Deze game blijf ik nog wel even spelen. :)
     
    Tim, NuclearGoat en ageQned vinden dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Kun je niet, net als vorig jaar, gewoon een verzoek indienen om trainer te worden bij een bepaalde club?
     

Deel Deze Pagina