Moet zeggen dat ik (misschien door alle positieve berichten voor af) de campaign juist een beetje vind tegenvallen. Wat mij betreft gewoon een standaard CoD campaign. Leuk om een keer te spelen maar ook niet meer dan dat
/insert gamepass comment Hoe is dit spel trouwens op de PC te spelen? Alleen Battlenet? Ik zie namelijk niets op Steam, Epic Store etc...
Hier wel eigenlijk. Ik vond de campaigns van MW1,2 en 3 echt tof. Deze lijkt me ook wel tof. Black Ops en AW vond ik helemaal niks.
Speelt heerlijk op PC. Alleen via Battle.net inderdaad. Ook wel tof als je zin hebt om even met controller te spelen, prima, kom je gewoon bij (voornamelijk) xbox spelers terecht.
Dat laatste werkt totaal niet. Een maat speelt met controller, dus ik heb ook bij mij controller connect en geselecteerd in settings, maar we kwamen constant bij keyboard mensjes te zitten, compleet kansloos elke keer lol. Is er niet een controller only filter oid?
Nou bij mij is het nog niet echt een succes. Mijn NAT type is unavailable. Iemand suggesties wat ik kan doen om het te fixen? Ik heb alles via de xbox support pagina al geprobeerd.
Mijn Xbox en pc zeggen dat mijn nat type unavailable is. Teredo komt niet in aanmerking, zegt mijn pc
De game krijgt wel goede reviews. Misschien toch maar kijken waar ik hem voor een klein prijsje kan oppikken. Verstuurd via Tapatalk
Buiten de suggesties op de xbox support pagina weet ik 't ook niet.. Is er recentelijk wat veranderd in je netwerk? Laatst hebben we nog probleemloos samen geraced. Heb je router ed al eens herstart?
Ik vind de graphics nogal tegenvallen eerlijk gezegd. Ook enorm veel frame drops op de X. Toch vermaak ik me uitstekend met de multiplayer versie. Wil je een makkelijk schietdoel hebben voeg me dan toe op live.
Echt ? Ik vind het er op de One X prachtig uitzien, zeker voor een CoD. Framedrops ook nog niet ervaren, ook niet in splitscreen.