1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    2 legers en 2 mappen als stand alone lijkt me niet handig.
    Krijg je daar weer commentaar op dat het te weinig content is.

    Het totaal pakket is gewoon goed te noemen
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2019
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Battlefield 1943 was 2 legers en 3 drie mappen en kijk eens hoeveel hier en elders in de wereld die game kapot hebben gespeeld. Als het echt zo is zoals jij zegt dat het is, dan zijn in elk geval de huidige Battlefield generatie gamers te verwend imo. :)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Heb laatst nog Battlefield 1943 even gespeeld op de XBO. Blijft leuk. Gewoon goede balans, geen gezeik met load-outs en perks, goede maps, en gewoon lekker Conquest.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Geweldige trailer. Super dat ook Wake Island er weer in komt! Ik vermaak me nog vaak met BFV. Het is inmiddels gewoon een hele goede game, maar bij launch zat er gewoon te weinig content in en de updates kwamen veel te traag. Dus ja.. de game is misschien uiteindelijk een flop, maar inmiddels (een jaar na release) wel gewoon een hele fijne Battlefield. Hopelijk nemen ze bij de volgende BF wat meer de tijd, want die epische Battlefield-momenten vind je in geen enkele andere game imo.
     
    Yellow 13, X-Junk, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Scheelt weer 60€ voor CoD MW :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die ook prima werk geleverd heeft. ;) Just for the record even.
     
  7. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    M1 garand!!!! Eindelijk...had er natuurlijk vanaf het begin in moeten zitten maar goed. Ik blijf dit toch wel een top game vinden, hoor.....
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik geloof best dat veel mensen het helemaal geweldig vinden en dat het echt wel een goede game is, maar ik ben altijd zo snel uitgekeken op een nieuwe CoD. Blijft hetzelfde concept, elkaar afknallen in kleine arena's. Heb ook de nieuwe al weer even gespeeld, maar kan er nooit echt fun uit halen. Zal wel niet mijn ding zijn.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja en Battlefield is elkaar afknallen in een grote arena. Het verschil is alleen de grootte van die arena en misschien een stukje tactiek. Het gaat uiteindelijk om voorkeur, maar ik reageerde alleen maar op je post omdat ik denk dat beide games hun ding wel hebben en doen. En zo enorm veel is Battlefield ook niet veranderd door de recente jaren. Vond Battlefield I niet echt mijn ding en heb om dezelfde reden die jij opgeeft voor COD Battlefield V nog laten liggen. Maanden geleden wel alle DLC van Battlefield I gratis weten mee te pikken, dus mocht het zover komen dan is dat wel de Battlefield die ik als eerste weer eens oppak. :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Met dat ik jouw reactie citeerde bedoelde ik verder ook niks mee hoor. Snap dat CoD voor heel veel mensen een gave game is, maar ik raak er zelf altijd snel verveeld van, omdat er naar mijn mening na 10-15 jaar zo weinig is veranderd aan t concept. BF geeft me wat meer t gevoel oorlogje te spelen, met de voertuigen, de steeds uitgebreidere destruction, de objectives-gerichte gameplay etc, ipv alleen een hoge killstreak proberen te halen. Maar dat is gwn puur mijn smaak (:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar daarin corrigeert COD zichzelf nu ook een beetje, want moet er wel bij zeggen dat ik er nog niet veel ervaring mee heb. Ik denk echter wel dat Activision als uitgever echt niet hun beste franchise laten klappen en met wat ik lees is het oude COD gevoel echt terug en daarin hoef je denk ik ook niet een heel nieuw concept te bedenken.

    Mensen willen nu éénmaal een stukje nostalgie en herkenning en daar springen uitgevers als EA en Activision gretig op in, te gretig vaak, maar niet overal. Echter is nu Obsidian's Outer Worlds ook uit en die game heeft al vanaf de eerste seconde de indruk van een Fallout kloon. Een goede, maar wel een kloon en je hoort nu ook dat die game de hemel in geprezen word, terwijl het ook bepaald niet een 100% origineel concept is.

    Soms moet je dat niet in games willen veranderen. Ik heb jarenlang World of Warcraft gespeeld, sinds kort ook weer en echt iedere expansion weer word alles omgegooid wat betreft de concepten. Dat is niet altijd leuk en in het geval van WoW is het zelfs bijna de ondergang gebleken. Dat is ook iets waar je voor op moet passen als ontwikkelaar en uitgever. Ik denk dat het zowel duidelijk is als het gaat om waarom de bedrijven hun concepten niet snel veranderen. Geld en risico in het kort. :)
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als ik één BF game mocht kiezen waar ik het de rest van mijn leven mee moest doen was het zeker weten BF1943! Kan nergens achterhalen hoeveel uur ik die game exact heb gespeeld, maar zullen weinig games zijn waarbij ik meer uren op de klok heb staan.

    Alles voelde zo goed in die game, en dan maakt het niet dat je maar drie maps een handje vol wapens hebt. Less = More !
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beste Arcade game ever. :+
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zolang er een doelgroep voor is moet CoD ook zeker niet veranderen in dat opzicht indd.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan zijn we het eindelijk eens. :p
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha, bedoelde er ook niks mee 'tegen' jou hoor (:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Same, en.dan heb eigenlijk maar 1/3de van de game gespeeld, want ik speelde uitsluitend als sniper.

    Gewoon prima balans, 3 goede maps, en 10-15 minuutjes per potje.

    Vind ik ook dus fijn aan Overwatch; potje duurt vaak maar 10 minuten ofzo, en de verschillende characters met ieder hun eigen krachten zorgen voor de juiste afwisseling.
     
    Zumpelvelder en RemcoM vinden dit leuk.
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197


    Dit gaat heel gaaf worden :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ziet er echt heel gaaf uit ja.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wat dik! Dit kan de hele game een enorme boost gaan geven. Zo jammer dat de release van BF5 zo matig was, want met de laatste updates (patch 5.0 is ook erg goed) en de Pacific content is de game voor mij van een 6.5 op release naar nu een 7.5, misschien 8 gegaan. De video van Jacksfrags is ook wel goed.



    Ben ook erg benieuwd naar Wake Island. Kijk ook uit naar de nieuwe MMG, de M1 Garand en de Ariska. De Ariska is zo'n beest in BF1, geen enkele sniper die zo fijn speelt in BF5. Al speel ik de game pas sinds een maand ofzo, en ik ben echt een stuk beter in BF1 dan BF5. Hij boeit me nu niet zo veel meer maar denk dat Pacific daar verandering in gaat brengen.

    Heb BF5 eerder geprobeerd met EA Access in maart ongeveer, toen kon het me helemaal niet boeien. Maar nu er meer maps zijn, je de wapens gewoon met in game currency kunt unlocken en de game een stuk beter gepolished is, is ie toch wel vet.

    Als er ook mensen zijn die op PC spelen mag je me toevoegen, mijn Origin ID is ZureBout (ja I know, maakte er altijd een gewoonte van om zulke slecht mogelijke namen te bedenken met een maat :+). Heb ook een mic en TS of Discord.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina