Game ziet er ook geweldig uit.. maar desalniettemin heb ik ook last van screentearing aan de bovenzijde van het beeld en FPS issues. Met name in de campaign liep het veelal met FPS stutter. Multiplayer loopt gelukkig wel soepel, maar ook daar screentearing. Xbox One X op LG OLED in 4K HDR.
Nee is niks veranderd aan mijn netwerk zo ver ik weet. misschien heeft de provider iets verneukt ofzo. Heb mijn router ook al uit en aan gehad. Ik zat met iemand in een party maar we konden geen game joinen bij elkaar dus geprobeerd om de xbox eff te herstarten en daarna kon ik ook niet eens meer in een party
Op PS4 Pro op 4K HDR geen last van screentearing/fps drops. Wel pas 2 missies gespeeld, dus komt misschien nog .
Ja hier en daar last van frame drops, ben benieuwd wat digital foundry over de game te melden heeft. Speel het overigens op een LG 55c7. Maar toch vermaak ik me enorm met de mp. Lang geleden dat ik een cod heb gekocht.
Had ik gisteren ook in COD, maar wij hadden beide een open Nat. Hij bleef echt superlang zoeken naar een lobby. Beide de game herstarten, en opnieuw samen een party vormen was voor ons de simpele oplossing, vonden erna binnen enige seconden een lobby. Maar het zat hem bij ons dus niet in nat vermoedelijk, maar bij rokende cod-servers.
PS4pro, netjes! Ik wacht wel op een beter prijsje, want die campaign wil ik wel een keer zelf spelen.
Vind de maps wel matig eerlijk gezegd. Zitten er maar 2 of 3 bij die wel oké zijn.. TTK is ook veel te snel imo.
Hoe ze het ook weer weergaloos weten te verneuken met die domme missie dat je die chick door de ambassade heen moet leiden.
Ja, maar niet zo snel als deze. Dit is vergelijkbaar met Ghosts, maar die is ook van Infinity Ward.. Maps zijn ook even kut als in Ghosts. Veel te groot en veel teveel raampjes etc. Jammer had wel zin in een goede CoD.