Zo dan.... Zit er nog leven in XBW? Ik vond het al apart dat er voor deze fantastische game nog geen topic was.
Het is echt een waanzinnig goed spel. Enorm goede voice acting, toffe characters, grote wereld maar je wordt niet teveel in het diepe gegooid zodat het interessant blijft. Een absolute aanrader als je het mij vraagt. En voor mij zijn dergelijke open world rpgs doorgaans TE open, deze voelt perfect aan.
Het is best wel een mooie mix inderdaad, een beetje als duiven en water. Er is genoeg te ontdekken in de aparte werelden waar je komt.
Gloeiende review van Cohh. Een RPG zoals deze hoort te zijn. Een ECHT RPG en dat is niet een gegeven tegenwoordig.
/Mod Knip Hier nog even een review, niet van mij overigens. Geen lange, vijf tot tien minuten lezen. Prima cijfers.
Dat ging over het nieuws, maar prima verder. Snap dat niet helemaal als iedereen hier verder gewoon filmpjes etc plaatst naar YouTube kanalen en ik kennelijk geen link mag plaatsen van een kleine website. De grote jongens mogen kennelijk wel.