1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ikzelf laat Promods eigenlijk links liggen, ik vind het super tof en knap wat ze doen. Maar ik kan echt genieten van de zeer stabiele vanilla game, nooit gezeur met incompatibiliteit en zo.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zelf ook niet, maar het draait er ook om wat voor systeem je hebt. Ik zelf heb een systeem wat gebouwd is voor 4K, in elk geval de resolutie verhouding, maar ik draai alles op Ultra nu. Is ook niet zo vreemd met een GTX 1080 ti kaart. Alleen een dag met 510 PK en andere upgrades zonder aanhang speelt gewoon veel te soepel. Ga echt vaak veel te hard, zeker zonder aanhang, lijkt verdorie wel een racemonster van de Dakar. :+ Morgen toch even kijken wat voor vracht ik ga doen. Doe wel gelijk een lange, even rustig stukje tot de tank leeg is. :)
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Oh hier draait ets2 ook soepel op 4k. Het is best een flinke pc, maar daar doel ik niet op. Het gaat me om de totale stabiliteit / betrouwbaarheid van mods. Mods kunnen namelijk ook met je savegame fucken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, kan best zijn dat ik de pro mods bij de volgende update ook niet meer doe. Dan maar niet naar IJsland kunnen rijden. IJsland ziet er echt mooi uit in de pro mods, net als veel stukken infrastructuur, maar ik ben het ook zat om steeds 2 euro neer te leggen voor elke grote update als ik hoogstens een paar vrachten per speelperiode doe. Dus wellicht inderdaad het gezeik vermijden en helemaal overnieuw beginnen.

    Kun je misschien nog even uitleggen wat jij zo tof vind aan de game zonder bijvoorbeeld de pro mods? Lijkt mij nog wel redelijk saai.

    Ik neem wel een leveling mod, heb geen zin om na honderden uren speel tijd nog eens honderd uur of meer te streken om op level 36 te komen. Dat heb ik één keer gedaan zonder cheats, nooit weer. Is ook niet de enige game waarmee ik dat heb. Rome 2 - Total War ook zo zo'n voorbeeld waarbij ik niet alles netjes wil spelen gezien de tijd die erin gaat. :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Realistic Traffic Mod... geweldig om echt te moeten uitkijken voor het verkeer. _O_
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die nieuwe uitbreiding is wel erg tof. Van Turkije naar West Frankrijk rijden. Even ruim 3.000 kilometer doen. Toffe infrastructuur ook om overheen te rijden. Echt opletten en met de realistic traffic mod erbij is het allemaal nog beter. _O_
     
    RemcoM en Martijnn vinden dit leuk.
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    [​IMG]

    Best stoer. :cool:
     
    Cyndris, Kimi NL en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik gebruik geen stuur. ;)
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is wel een aanrader hoor, maakt echt een wereld van verschil qua beleving.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat zou best kunnen, maar heb het er niet voor over omdat ik dan echt minstens een tiental games wil om aanschaf te rechvaardigen. Ik speel te weinig van dit type games daarvoor.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Rij je in Zweden, op weg naar Helsinki, gaat er op de snelweg een paar vol op de rem staan en dat zag ik over het hoofd. 4,5 K schade en dikke kettingbotsing. :+

    Wel een aanrader met deze sim game om de willekeurige gebeurtenissen wat hoger te zetten in het gameplay opties menu. Je moet echt opletten, helemaal als je mods met extra verkeer hebt. Toffe ervaring, al kon een GVD niet achterblijven na mijn kettingbotsing. :+

    Infrastructuur in het oude deel van de game begint zich wel steeds te herhalen, hoop dat ze dat nog eens aanpakken. =( Heerlijke relaxte game blijft dit. :)
     
    Zifnap en RemcoM vinden dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Waarom doe je geen Promods?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Teveel gezeur gehad met de juiste manier van laden en updaten. Bovendien heb je met Steam heel tof spul om de wereld mooier te maken. Pro Mods heel goed, maar gedonder om het op de juiste manier werkende te krijgen. :)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416


    ETS2 Road To The Black Sea DLC - Overview
     
    Yellow 13 en RemcoM vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De uitbreiding is inderdaad erg tof en ik kan beamen dat de grensovergangen moeilijk zijn en je niet moet lopen kutten daar. Veel controles en kost je ook een paar centen als je fouten maakt, of simpelweg omdat je een te hoog gewicht hebt. Ze zijn wel leuk echter en maken een verschil t.o.v. bijvoorbeeld de tolwegen in Frankrijk. Heb ook een kantoor in Turkije, dat voorstadje van Instanboel, Erbil of zoiets.

    Dat doe ik dus puur om het hele stuk terug te kunnen rijden naar Nederland of Frankrijk. Ik merk nu ook dat de vrachten wat meer balans hebben. Het is minder random, omdat je vrachten in Noord Europa vaak ook in Noord Europa moet afleveren enzovoort. Turkije gaat veel naar Frankrijk, dus dat is zeker ook een pluspunt. Geen idee hoelang die balans er al in zit, maar een goede toevoeging.

    Voor de rest blijf je nu met deze game altijd wel een vrachtje doen, ook al kun je al lekker onderuit zakken en afwachten hoe je chauffeurs het allemaal doen. Die van mij zijn allemaal al level 10 en halen nu bakken met geld binnen. En de leukste feature, die er al inzat, is dat je nu online kantoren kan kopen en verbouwen, mits je er al een stuk of vijf uit jezelf hebt gekocht. En dan nog zie ik bij de comments van bovenstaande video mensen klagen over de render schaal. Damn: Stoor mij er totaal niet aan. Ga gewoon spelen man. <3
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het is toch letterlijk 1 bestandje downloaden en in de Mod-manager in de juiste volgorde (die wordt aangegeven door Promods tijdens het downloaden) bovenaan zetten. Meer is het niet.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vermaak me zo ook wel met de game. ;)
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weer een tijdje aan het trucken, vooral 's ochtends even aan het rijden. Veel mods geïnstalleerd via de workshop en nu klinkt mijn DAF als een ratelende mitrailleur. Man, wat komt er toch een knetter geil geluid nu uit dat ding. En game lijkt ook soepeler te lopen tegenwoordig, zelfs met een 20-25 tal mods. Fantastisch dat er nog steeds ondersteuning is en sowieso vele tientallen uren speelplezier gegarandeerd. En traffic mods zijn geweldig als je het matige verkeer zat bent, maakt het rijden een stuk realistischer, zeker in de spits. Blijft een top game. Jammer dat Davilex daar vroeger nooit echt van geleerd heeft. :+
     
    Roedy en Zifnap vinden dit leuk.
  20. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Vind het ook een heerlijk spel. Wat je zegt de ondersteuning is briljant. Zijn nu bezig met Iberia zag ik. American Truck Simulator is ook niet verkeerd. Heb je een lijst van jouw mods toevallig? Ik hoop dat ze ook nog eens bakwagen met aanhanger implementeren.
     

Deel Deze Pagina