1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Need for Speed

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 2 jun 2017.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Oh shit helemaal vergeten, wou m vanochtend nog spelen :p. Kan om 4 uur los vanmiddag.
     
    Daz vindt dit leuk.
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb er inmiddels alweer 5 uur inzitten joh. Wat een verademing tov de vorige delen hoor. Echt een Horizon gevoel qua map design.

    Moet wel zeggen dat het echt spannend is hoor 's nachts als je gezocht wordt door de politie. Het voelt serieus als pacman op wielen terwijl je naar je savehouse probeert te komen zonder dat de politie je ziet.

    Je bent ook gewoon echt de lul als ze je pakken, want je raakt een heleboel rep xp kwijt in dat geval, de druk is dus hoog.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2019
    Reckuuza, Yellow 13, Zifnap en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heb pas heel even gespeeld tot de tweede race, maar damn het is echt tijd voor een nieuwe videokaart :+. Loopt voor geen meter, op Low is het wel speelbaar met 50fps maar ziet er niet best uit. Maarja zat er sowieso aan te komen, prijzen zijn gelukkig heel goed te doen.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Op mijn PS4 Pro ziet het er echt insane uit. Die regen echt sick gemaakt! Alleen wel raar dat het in Miami continue regent. Ze hebben daar toch een tropisch klimaat? :+

    Vind Miami en omgeving wel beetje lame keuze. Had liever of Tokyo oid gehad of gewoon NYC.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ooit van Orkanen gehoord? :+
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Haha ja dat geloof ik graag, vond 2015 en Payback er wel erg goed uit zien, die kon ik nog gewoon op Medium-High draaien met goede FPS. Misschien ga ik dat gewoon weer doen met Heat, maar dan op 30 fps :'-(. Vooral overdag ziet het er slecht uit op Low. En anders wacht ik wel 2 maandjes, wil in januari een nieuwe videokaart halen.

    Maarja heb ook een videokaart van 8(!) jaar oud, flink overclocked en draait elke game nog (alleen dus niet sommige nieuwe titels op 60fps). Jaar of 4 geleden voor 100 euro tweedehands gekocht haha, dus ik klaag zeker niet. En heb ook een i5 van 6 jaar oud, helpt ook niet echt :p. Voor de release van Cyberpunk haal ik een nieuwe CPU, geheugen en moederbord. Dan heb ik in princiepe dezelfde hardware als er waarschijnlijk in de PS5/Xbox Scarlett komt. Dan kan ik weer makkelijk 4 jaar verder, en kan nog 150-200 vangen voor m'n huidige setup (GPU, CPU, moederbord, geheugen). :D
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ben na al jullie positieve reacties wel erg benieuwd geworden hoor! Zo maak je reclame voor een game.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De trial periode zit er weer bijna op :mad: Game bijna 10 uur gespeeld vandaag. Nu is het wachten tot vrijdag. Wat een game zeg.... Heb wel een dikke Audi S5 bij elkaar gespaard, lekker om mee te cruisen.
     
    RemcoM en ageQned vinden dit leuk.
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Vindt de game niet heel mooi eerlijk gezegd de auto's zelf zien er wel goed uit maar de omgevingen zijn allemaal helemaal niet speciaal en beetje saai imo. Weer Miami ook en telefoon gedoe gebruiken beetje zoals in GTA voelt ook beetje lame en ouderwets aan.

    Prima game verder maar weet nog niet of ik de volledige versie ga halen.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Oh nee toch maar niet. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als de gameplay goed is en de besturing lekker werkt, zouden graphics mijn minste punt van zorg zijn. :)
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ga de game niet verdedigen, maar ik begrijp je niet helemaal. Tenzij je de game op een Funky-Mitzwa laptop speelt kan ik me indenken dat de graphics niet mooi zijn.\

    Maar wat bedoel je met je telefoon gebruiken ouderwets? Wees blij dat je niet naar een telefooncel hoeft te rijden om een nieuwe race aan te nemen :+ En weer Miami als in? Ik kan me zelf eigenlijk geen recente NFS game herinneren die in Miami afspeelt, tevens is Vice City toch ook alweer een stukje antiek.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030

    Nog even een paar racejes gedaan en ben nu wel tevreden :+.
    Setting wat getweaked, ziet er nu eigenlijk wel goed uit (op Medium). Haal 50-60 fps normaal, 40-50 in races maar geen lag, goede frametime, geen stutters enzo dus eigenlijk is het goed te spelen. Het rijdt ook fijn, alleen ik vermijd wel dat midden in de bocht gas geven wat in het begin gezegd word wat je moet doen zodat je door de bochten kunt driften. Gebruiken jullie dat wel in normale races? Voor de rest lijkt de game erg goed in elkaar te zitten, maar ik wacht nog even met mijn verdere mening tot ik wat meer gespeeld heb. Moet ook nog verder met The Outer Worlds, heb op NFS Heat en die game echt heel lang uitgekeken en komen ze vlak na elkaar uit ook nog :+. De eerste nieuwe games die ik speel sinds Horizon 4, speel eigenlijk zelden nieuwe games op release.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hoe ver kun je eigenlijk spelen met die EA Access trial? Met Payback kon je toen helemaal niet ver spelen.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als ik dit zo lees verwacht ik toch gewoon 10 uur lang het volledige spel?
    Misschien toch ook maar een EA Access proberen omdat er deze maand toch ook Star Wars The Fallen Order uit komt (neem aan dat je deze ook gewoon 10 uur kunt spelen?)
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Dat klopt, met EA Acces kun je de game nu al 10 uur spelen.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, met NFS Payback kon je toen maar 2 vd 6 chapters oid spelen.

    En volgens mij krijgen alle EA games zo’n trial, dus Star Wars ook lijkt mij :).
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Speel de game op de ps4 pro dus ben wel wat mooie games gewend, maar vindt de omgeving totaal niet mooi overkomen maar kan aan mij liggen.

    Met die telefoon is toch bijna precies hetzelfde zoals het in GTA ging vindt dat echt nep en kut om te gebruiken.

    Ga de wel de trial afmaken misschien als me auto wat beter wordt en er wat toffer uit gaat zien vindt ik de game ook wat leuker:)
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik heb Origin Access Premier, is 15 euro in de maand met de limited editions van alle EA games (op PC tenminste). Geloof dat je voor een paar euro Basic hebt, dan heb je alleen oudere games en kun je nieuwere games die je gekocht hebt al 10 uur spelen als trail. Maar misschien werkt dat op Xbox en Playstation weer anders.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Werkt anders op console. Daar heb je niet die premier versie.
     

Deel Deze Pagina