Zal later even wat screenshots posten, en welke auto's ik heb enzo. Heb nu 33 uur gespeeld (In iets minder dan een week
. Maar de game liep ook wel eens toen ik van m'n PC weg was), ben Level 34. De Engine Swaps zijn wel geweldig, ben begonnen met de BMW M3 E30 Evolution II, daarna de auto's gebruikt van de Deluxe Edition en ergens in Level 20 heb ik een V6 in m'm BMW gemikt, toen was m'n auto wel vrij overpowered (veel hogere rating dan voor de races nodig was). Maar wat een beest joh, heerlijk.
Ben nu een beetje auto's aan het sparen. Wat ook leuk is is dat je de motor die je voor de ene auto hebt gekocht er weer uit kan halen en ergens anders in leggen, dus zo kun je een beetje testen welke auto fijn is zonder steeds een nieuwe motor hoeven te kopen. Heb wel aardig wat goedkope auto's gekocht en niet gebruikt, want ik zocht een auto waar die V6 uit de BMW ook in paste maar die heb ik niet gevonden. Ben nu aan het levelen en sparen tot ik level 39 ben en 300k heb, dan kan ik een 8.4 liter V10 in m'n Chevrolet Bel Air uit 1955 leggen. Ook veel lol gehad met die oude Volvo, enorm gelift en een V8 in gelegd voor off-road. Ook even in de Nissan 2000GT gehad als race auto, maar nu heb ik 'm in de Buick Grand National liggen die ik als drift auto gebruik. M'n snelste auto is nu de Chevrolet C7 (Deluxe edition), rating is iets van 360 met Ultimate onderdelen dus dan is de politie niet zo'n probleem haha.
Klik om te vergroten...