1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 20

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 11 jul 2019.

  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik las dat ze 23 Juli ingescand zijn, vandaar dus Dolberg en Schone er ook bij. Neres en Tagliafico hadden toen vakantie/Copa America? Had wel op meer gehoopt maar er komen er misschien nog meer bij in de November update?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    En Frenkie De Jong dan? Ziet er uit als ordinaire whiteboiii :confused:
     
  3. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb de update gedownload en dest mazraoui en nog meer zijn niet geupdated. Hebben jullie dat ook? Ziyech en tadic wel
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Schijnt dat die komen met de squad update. Waarschijnlijk donderdag of vrijdag

    Er is ook bevestigd nu dat Nico en Neres er niet waren tijdens de scan dus die gaan we dit jaar niet zien helaas. Ook vrij gaar dat ze Huntelaar laten lopen met die kop van 10 jaar terug.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben een career begonnen met Port Vale in de Engelse League Two. Kijken of ik deze club maar de premier league kan brengen. Financieel staan ze op kritisch.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Via G2A een code gescoord van de Ultimate Edition. Iets meer dan 65 euro en ongeveer 5 euro voor de website. De code was namelijk van een externe partij. Hij is nu ook in de aanbieding op Xbox Live, maar wel een stukje duurder. Dan zijn FIFA 20 en PES 2020 de komende jaren ook de laatste voetbal games die ik koop. Volgend jaar maar eens een andere sport game. :)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ben nu best wel hooked aan Ultimate Team ineens. Vond het zelf altijd vrij kut, onrealistisch en pay2win. Tot ik zelf met mazzel Reus van 3 ton pack. :+ Daarom een team omheen gebouwd en mee aan de gang gegaan. Dit weekend voor de eerste keer Weekend League spelen. :)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen idee of er nog meer mensen nu FUT spelen. Vroeger was het hele topic echt bomvol alleen over FUT (was er zelfs een apart topic voor nodig). Krijg ik gister uit een pakketje Henry ten waarde van 7ton. Lekker hoor..
     
    Burt Macklin en Barbabravo vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met Ajax bijna bovenaan, alleen PSV staat eerste. Totaal niet realistisch... :+
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heel ziek! Vorig jaar packte ik in het begin van FIFA 19 Raúl van 800k. Jammer genoeg vond ik de gameplay in FIFA 19 ruk dus heb het toen nooit veel gespeeld. Heb nu in FIFA 20 al meer FUT gespeeld dan tijdens een heel jaar FIFA 19. Ook al paar keer Weekend League gespeeld. Afgelopen weekend niet 30 potten gespeeld maar toch Goud 1 gehaald, dus zal vanmiddag ff de rode Messi packen :+
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja ik heb dus altijd een schijthekel aan FUT gehad haha. Onrealistische gameplay t.o.v. normale 'Seasons'. Al heb ik het wel veel gespeeld toen FUT voor de eerste en tweede keer in de game werd gestopt, tijd met Drogba, Kaka enzo. Maar toen zat ik ook op school en had ik meer tijd.

    Heb zelf ook WL gespeeld! Eerste keer, Gold 3 gehaald, toen vond ik het prima. 20 potjes ofzo gespeeld, 14 gewonnen, 6 verloren. Ben benieuwd, die Messi zou nice zijn. :p Of die Telles is ook wel goed.
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    *Speelt ook FUT

    Moet ook een keer WL gaan doen, maar heb in de weekenden vaak niet genoeg tijd voor zoveel wedstrijden.
    Bijna tegen iedereen wie ik speel speelt met die SBC Vardy trouwens.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De eerste keren dat FUT bij FIFA zat, moest je het nog apart downloaden Waar zijn de tijden gebleven!?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha ja klopt. Die heb ik zelf ook. :whistle:

    Dit is mijn team nu:
    https://www.futbin.com/20/squad/10856135

    Maar ik had Henry ook in de spits gezet, speelt lekker! En dan Coman op LM.
     
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Damn, dat is een mooi team. Ik ben al die troep in mijn selectie aan het verkopen. Heeft toch nog ruim 19K opgeleverd. Helemaal vanaf 0 beginnen, vind ik echt geweldig in games. Zit ook in Engeland, maar zit te denken aan de mix van Engelse, Spaanse en Duitse spelers. Eerst even kijken naar wat nette deals. :)
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Die Vardy is echt veel te goed voor wat ie heeft gekost. Gebruik m zelf altijd als supersub. Dit is sinds gister mijn team, ingame speel ik 4231:

    [​IMG]
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik speel het dit jaar ook voor het eerst veel. Moet het alleen wel doen met standaard kaarten want ben me een partij ruk, dus geen WL, geen coins, geen icons en geen mazzel met de packs. Enige aparte kaarten die ik heb zijn POTM Vardy en Scream Chong.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Neuer voor 21K weten te scoren. :D
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lekker team! Misschien sparen voor Neuer?

    Haha ja die Vardy is echt insane voor z'n SBC-waarde. Lekker team zeg! Hoe speelt Lacazette?

    Goed team hoor. Misschien kun je die SBC doen voor Konate van Leipzig? Die Road to CL card, oid. Heb ik nu gedaan, en speelt erg goed.

    https://www.futbin.com/20/player/420/manuel-neuer
    Welk platform speel je? Is een beetje zijn normale prijs.
     

Deel Deze Pagina