1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars Jedi: Fallen Order

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 15 nov 2019.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Was niet echt geïnteresseerd in deze game, maar de reviews zijn goed en ik heb Origin Access Premier dus ben 'm nu aan het downloaden :+. Vanavond of morgen ff spelen.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Net even gespeeld met Origins acces op de pc en wat ziet deze game er vet uit zeg. Gameplay voelt ook goed aan tot nu toe. Star Wars meets Uncharted heb ik het idee gezien de actie en klimmen/klauteren. Ik kan er verders nog geen heel goed oordeel over geven aangezien ik deze game nog wat verder moet spelen, maar tot nu toe ziet het er goed uit.
     
    Reckuuza, RemcoM en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ziet er erg bruut uit deze game, geluid lijkt ook zeer dik te zijn, maar heb alleen totaal niets met Star Wars.. :lol:
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als Star Wars fan is het goed om te zien dat deze game uitstekend scoort.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416







    Eurogamer was er trouwens niet zo kapot van. Whatever Eurogamer.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2019
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Niet nadoen aub.

     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416



    "A traitor, BLAST HIM!"
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Traitor is wel een ding, bij de laatste games, die bitch van een Erso was in battllefront 2 ook een lelijke overloper :rolleyes:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    De geschiedenis boeken worden geschreven door de overwinnaar, toch?

    HEIL EMPIRE
     
    allstyles vindt dit leuk.
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Geen EA Access trial ivm met spoilers... Wat een bullshit, gelijk mijn abonnement opgezegd. Beetje jammer dat die nog doorloopt tot september 2020. :lol:

    Had hem graag wel willen uitproberen. Ben geen single player fanaticus, voor GTA of RDR maak ik een uitzondering al heb ik laatstgenoemde nog steeds niet uitgespeeld. Wacht dus even op de reviews, als Star Wars liefhebber kriebelt het wel...
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Op welke review wacht je dan ?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Op die van XBW natuurlijk. ;)

    Bedoel meer de overall impressie, vooralsnog te weinig "hype" als je het zo wilt noemen. Respawn heeft veel credits opgebouwd met Titanfall en natuurlijk Apex Legends maat dit is wel echt een ander genre.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja wou al zeggen want de reviews zijn er al gewoon, en even snel wat gelezen op resetera en hij word geloof ik wel goed ontvangen verder.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Game valt me best tegen eerlijk gezegd.

    Controls voelen niet 100% lekker aan. Klimmen en klauteren werkt niet smooth, flikker 1000x naar beneden. Voelt erg raar dat je eerst op een knop moet drukken om te klimmen om dat vervolgens niet meer te doen. Hou het dan ingedrukt dan had het nog sense gemaakt. Krijg vaak geen feeling met de omgeving, char herkent shit niet/grijpt mis/clunky. Dat doet een Uncharted toch veel beter.

    Combat is..tsjah. Ben button smasher gewend maar dat is hier volstrekt kansloos. Prima om zo nu en dan te blocken e.d maar zelfs met dodgen en blocken word ik geraakt. Liep in het begin ook een tijdje te kutten met de button layout want de defaultinstellingen zijn erg gaar qua indeling imo. Het schijnt op Dark Souls te lijken en dat zijn niet mijn games. Je bent ook zieksnel dood. Ik haat nu al die grote kutkikkers op de eerste planeet. Cutscenes zien er verder wel erg goed uit, voiceacting en muziek ook.

    Vrees dat dit 'm echter niet gaat worden voor mij. Helaas. Eig ook 0 zin om low tempo straks 80 puzzels op te moeten lossen. Ik fucking haat puzzels. Heb toch geen zin om na te denken als ik game joh. Moet ontspannend zijn. Ben verder ook kkdom.

    Bovenstaand verhaal kun je verder gerust ook met een flinke korrel zout nemen. Ik heb een post God of War depressie want dat is immers 1 van de allerbeste (zo niet de beste) games ooit gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2019
    Bobst27, Daz, Yellow 13 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    We love you Recka! <3
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ben het wel grotendeels met je eens, met een star wars game zit je toch niet te wachten op al dat gepuzzel en geklim de hele tijd.

    Wil gewoon met een lightsaber en force krachten sicke moves doen en iedereen doormidden hakken. Nu ben je 90 % van de tijd aan het klimmen in een lege wereld waar je af en toe is wat mag vechten. Snap niet wat daar nou leuk aan is eerlijk gezegd. Heb ook echt een hekel aan uncharted en tomb raider vindt dat ook echt zwaar overrated "games"

    Het enige wat me aan het spelen houdt is het star wars gevoel en dus die lightsaber die je vel te weinig mag gebruiken, maar dan denk ik van je kan toch beter een star wars film/serie kijken dan dit spelen?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Probeer SWTOR maar eens, de online MMO van BioWare en EA. Heb daar echt honderden uren inzitten en geeft imo echt wel het Star Wars gevoel en echt hooguit 1% gepuzzel en tegenwoordig gratis te spelen. :)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Precies dit ook idd. Werelden voelen idd ook erg leeg for some reason.
     

Deel Deze Pagina