1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Outer Worlds

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 27 okt 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    ===================
    Resolved Issues for Patch 1.1.1.0:



    Top Community Requests:

    • The game crashing at a specific point when the player has reached Tartarus has been resolved
    • Toggle to increase the font size (found in the UI tab under Settings). Increases font for conversation text, cinematic subtitles, bark subtitles, and terminal text.


    Audio

    • Players will no longer experience muffled sounds when playing on the PlayStation 4


    Design:

    • The Prismatic Hammer has been rebalanced and no longer incorrectly uses the level multiplier as an exponent instead of a multiplier and will no longer do 10s of thousands of points of damage at a higher level. Now deals the damage it should have been dealing all along


    Quests

    • Existing Botched companion quests will have their status reset to Active allowing the player to add them to a party when leaving the ship in order to un-botch the quests, unless the death occurred prior to unlocking the companion quest
    • Fix for "Radio Free Monarch" where issues would happen when talking to Nayoka while having SAM in your party


    General:

    • Foliage on the Xbox One now has parity with the foliage on PlayStation 4
    • The achievement/trophy for "It's Not the Best Choice" will pop correctly
    ===================

    https://forums.obsidian.net/topic/112824-the-outer-worlds-patch-11-release-notes/
     
    Yellow 13 en RemcoM vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zware patch, bijna 13 gigabyte, maar zo te lezen wel een goede. Blij om te horen, goede game is het geworden. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Beetje vreemd dat zo'n patch 13 GB kost.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoe kom je daar bij? Op PC was ie maar een paar honderd MB.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ander platform? Kan zijn dat op de console complete bestanden opnieuw worden gedownload?
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit waarschijnlijk, want tussen de consoles verschilt de grootte van games en patches sterk soms.
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    2 gb op de ps4 ,..
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Was inderdaad 13 GB op de Xbox... raar hoor voor dit soort fixes.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Scheelt dan wel weer dat 13 GB op de One X sneller binnen is dan 2 GB op de PS4. Wat een drama ding is dat zeg met downloaden en kopiëren =(
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vind je? Mijn PS4 download gewoon maximaal en het is zo binnen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb met de Pro zelfs downloads van relatief gelijke grootte sneller binnen. Zal ook wel een verschil zijn tussen standaard en pro.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb gewoon de standaard versie, ongeveer bij launch gekocht :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waar woont Nol? :+
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ruinerwold... Hoezo ?

    Dat kopiëren neemt op mijn PS4 altijd zo'n tijd inbeslag. Op de One X geen last van, maar dat vind ik sowieso een fijnere console.
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    :lol:

    Installeren van een game duurt uren op de xbox en je kunt hem niet eens spelen soms,..
    Updates maken bij mij geen reet uit qua tijd..
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Uren op de Xbox ? Daar vliegt de update echt binnen. Daar pakt ie ook de max download van mijn abonnement, dit in tegenstelling tot de PS4.

    Maar goed... Hardware van de is huidige consoles zijn inmiddels wat ouder,misschien dat het met de nieuwe consoles straks allemaal een stuk beter is.
    Kunnen we weer discussiëren over wie de grootste fps heeft :)
     
    allstyles en RemcoM vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu met een tweede PT bezig. Verhaal is wel een beetje vaag en onduidelijk, maar wat hou ik van de wereld en zijn grafische stijl. Side quests imo beter dan MQ en de game doet erg denken dus aan Fallout, met name New Vegas en een scheut BioShock. Alleen erg spijtig dat er geen open einde is, waardoor je op een bepaald punt moet saven en niet verder kan met andere dingen of terug moet en wachten met uitspelen.

    Ook leuk is dat je sommige karakters echt gaat haten en andere weer leuk gaat vinden. Obsidian heeft best goed zitten opletten. Alleen de gevolgen van je keuzes ben ik nog niet helemaal uit of dat echt goed werkt. Ik heb al wel een quest bug, want moet één of ander wetenschappelijk wapen krijgen bij een quest van ene Gladys op het schip The Groundbreaker. In mijn eerste PT schoot ik haar dood en haar bodyguards ook, maar het jatten erna wat ik wilde doen gaf geen resultaat en nu ze in mijn 2e PT nog leeft ook geen resultaat.

    Voor Obsidian is er nog wel wat werk aan de winkel, ook nadat er afgelopen week al een patch van ruim 9 GIG was op de Xbox One. Al met al zou ik zeggen 7.5/10, maar wel heerlijk speelbaar. Oppassen dat je niet permanent geblesseerd raakt trouwens. De game is namelijk sneller dan zichzelf, waardoor het scherm vaak zat moet inladen, beeld stopt dan even, en je kunt dan pijnlijk hard neerkomen als je te snel gaat. Dit heeft breuken tot gevolg, als is dat systeem niet zo diep. Het perk systeem is ok, en het skill systeem had wel wat simplistischer gemogen, dat gebeurd na 50 punten toch wel. Nog steeds 7.5/10 voor mij. :)

    Aanrader tijdens verplicht thuis blijven, mocht dat het geval zijn. ;)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dus eigenlijk niet zo'n topper, samengevat? Obsidian heeft beter geleverd?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina