Lijkt mij voor de PS4 idd een fout gezien die nu rond de €330 kost. Denk eerder dat €229 de prijs had moeten zijn
Op dit soort aanbiedingen wachtte ik nou! Het is geen toeval dat mijn PS Plus altijd eind november verloopt.
Sorry, vergeten te vermelden. Bij Intertoys op black friday. https://nl.pepper.com/aanbiedingen/...slim-500gb-call-of-duty-modern-warfare-122253 Verstuurd vanaf mijn Mi A2 met Tapatalk
Is waarschijnlijk of echt een enorme actie van die gasten of een prijsfout. Bij AH komt hij tijdens Black Friday voor 199 of met Airmiles 179. Ik verwacht dat dat de landelijke prijs zal zijn die Sony heeft aangegeven. Edit: Verkoopt Intertoys nog games dan? Ik was laatst in een Intertoys, en ze hadden alleen maar crapgames en oude rotzooi.
Antwoord van Intertoys met betrekking tot de prijs: "De PS4 Slim + COD wordt inderdaad voor €129 verkocht. Echter, zijn er maar 2 exemplaren per winkel beschikbaar voor deze prijs. Elke winkel krijgt dus 2 exemplaren die zij voor €129 mogen verkopen. Dit gebeurd op basis van een loting. Op Black Friday kunnen klanten hun naam en telefoonnummer achterlaten in de winkel. Aan het eind van de dag worden er twee gelukkige winnaars uitgekozen, die de volgende dag de PS4 voor €129 mogen kopen." Like
Echt kansloos inderdaad, vind het ook moeilijk te geloven. Het zorgt natuurlijk wel voor publiciteit...
Weet niet hoe het op de PS is, maar moet zeggen dat ik de Xbox BF deals een beetje vind tegenvallen. Veel games wel, maar ook veel uitbreidingen of credits achtige shit voor games. En sommige aanbiedingen zijn niet echt aanbiedingen, maar licht afgeprijsd, zelfs bij de wat oudere games. Gewoon even benieuwd naar de PS BF deals, nog niet naar gekeken namelijk.
Ik zou daar dan eens mee beginnen Denk dat ik zelf NfS Heat ($40) en Spiderman GotY ($20) uit de US Store ga halen
Het zal waarschijnlijk vooral weer voor boze klanten in de winkel zorgen, waar de medewerkers weer mee om moeten gaan. Gewoon een kut actie dus.