1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik zou ook voor de revisie gaan, zeker voor de 309€ die hij nu kost bij de Game Mania. Ik zit er zelf ook aan te denken om hem aan te schaffen en mijn huidige switch te verkopen. 2e hands prijzen liggen nog steeds behoorlijk hoog.

    Als je hem koopt zal ik zeker op Amazon.de Mario Rabbits kingdom battle kopen voor 30€. Inmiddels na Mario Odyssey de meeste uren in gestoken (+50).
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb de revisie besteld bij Gamemania. Damn ik zie nu dat er ook een nieuwe Zelda aankomt, zin in.

    @Kapitein_Merijn Op de franse Amazon zelfs maar 24 euro, maar dan is wel de titel in het frans. Stoort me niet heel erg eigenlijk. Thnx voor de tip!
    edit; oh nvm, 30 euro is wel de Gold Edition.

    Pff nu wil ik natuurlijk meteen alle goeie spellen kopen, moet effe rustig aan doen 8)
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Gisteren maar eens de Pro controller aangeschaft, omdat die joycons vaak al bijna leeg zijn (van handheld use) als ik hem in de dock zet. Nondejukes dat is toch wel een lekker apparaat die controller, stuk comfortabeler gamen.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat een prachtgame is Link's Awakening!
     
  5. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Echt zo ja. Dat sfeertje op Koholint van vroeger hebben ze ondanks de grafische update prima weten te behouden, top!
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Amen, ik heb het origineel nimmer gespeeld. Dit is echt een heerlijke game. Helemaal mijn smaak. Zojuis de 3de dungeon gedaan, ik doe het helemaal blanco, zonder hulp en dan zit ik soms toch wel even te zoeken enzo hoor.

    Veel klachten over de duur en framerate op diverse fora trouwens. Ook de prijs is een ding omdat het een remake is. Maar voor mij is het de prijs dubbel en dwars waard.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Krijg hem morgen ook binnen. Ben heel benieuwd, origineel nooit gespeeld.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben echt aan het twijfelen of ik Link's Awakening wel of niet moet kopen. De game spreekt me heel erg aan als ik de beelden bekijk maar aan de andere kant €50-€55 voor zo'n korte game vind ik ook wel wat prijzig. Zeker omdat ik geen enorm budget heb. Bovendien komen er nog andere titels de komende maanden aan...
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb je het niet origineel gespeeld? Kopen die hap. Dan ben je er, als je geen YT oid gebruikt, gewoon een uurtje of 12-15 mee bezig hoor. Wat wil je nou liever... Een ritje van 13 uur terwijl er langs de weg alleen maar lekkere wijven staan of een rit van dik 80 uur terwijl er Poolse hoveniers langs de weg staan? Ja toch?

    Heb je het origineel wel gespeeld? Kopen die hap. Speel het uit in een uurtje of 8, en verkoop de game weer voor € 42,50. Zoek goed en je vind de game nieuw voor rond de € 50,00. Dan heb je 8 uur lol gehad voor nog geen tientje.

    Je kunt het gewoon niet fout doen door de game te kopen, echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2019
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik zou ook zeggen kopen. Zo mega kort is de game toch ook weer niet? En is wel echt een pareltje.
     
  11. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Dat ruilen van die voorwerpen..aardig tijdrovende klus voor mensen die het origineel niet gespeeld hebben denk ik :D
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, vind ik ook. Deed me denken aan Animal Crossing. Dungeon 6 inmiddels aan begonnen, echt genieten allemaal. Leukste game van 2019 samen met RE2 remake!
     
  13. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186


    Vandaag de release van Luigi's Mansion 3! _O_
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan niet wachten. Vanavond na mijn werk oppikken :)
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Altijd als ik dit topic weer eens open heb ik spijt van het verkopen van mijn Switch en twijfel ik om het apparaat opnieuw aan te schaffen :+
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Tering zoveel games!!

    Ben nog volop bezig met The Outer Worlds dus Luigi’s Mansion komt later, moet ook nog Zelda LA uitspelen..
     
  17. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ben ook met Outer Worlds bezig, maar Luigi's Mansion kan mooi tussendoor. 15 uurtjes en weer door naar de volgende Nintendo titel :)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Luigi's Mansion 3 is echt geweldig _O_
    Voor mij tot nu toe de leukste game van het jaar.

    Voor een Switch titel is het ook echt een enorm mooie game!
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Is er ook een site waar je kan zien hoelang een Switch Lite bijvoorbeeld kan draaien op de batterij met Pokemon Sword/Shield?.

    Ik heb sinds vorige week een Switch Lite, maar ik vind de batterij wel heel erg snel leeg.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
     
    ageQned vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina