Ok begrijpelijk. Ik acht de Switch echter enkel als handheld (ik kwijl bij de Lite), dus dan gewoon geweldig dat het op zo'n dingetje kan, met een kaartje nog kleiner dan een condoomzakje.
Je speelt zo’n games ook alleen maar op de Switch voor handheld mode. Dan boeit het geen flikker hoe het eruit ziet. Als je The Witcher 3 wil spelen thuis heb je dat al lang gedaan op de PS4/Xbox One of PC.
Zojuist uitgespeeld, 3(?) jaar na dato haha. Geniaal spel, jammer dat het alleen echt even duurt voor je erin komt. Ben jaren geleden bij de Bloody Barkn afgehaakt, echt zonde. Nu wel tijd voor de DLC.
Ik heb de game ook uitgespeeld en als mensen mijn gamen goed kennen hier had jij de game drie jaar geleden al uigespeeld moeten hebben. Het is niet je ding Recka.
Bij mij ook. Alleen daarna. Ben alleen niet over alles tevreden: Spoiler Einde vond ik teleurstellend. Had het liever anders gezien met Ciri.
Hou dan op met vragen naar de bekende weg. Wij hoeven dit niet voor jou te bevestigen, Reck. Jij weet heus welke game jij leuk genoeg vindt en tW3 heb jij al lang genoeg in jouw bezit.
Spoiler Dat het gewoon goed kwam na zo'n lange reis en het feit dat het een eeuwigheid duurde voor je herenigd werd met haar. Paar flinke stukken later en ze is voorgoed verdwenen terwijl het stuk dat ze eindelijk weer gevonden werd zo ontzettend goed is. Alleen zat die hereniging in mijn ogen te dicht op het einde van de game. Het ging daarna naar mijn mening te snel.
Ik snap Recka wel; deze game ook al vier kansen gegeven en het ziet er zo leip uit. Zou graag verdwalen in de wereld. Maar kon me ook nooit pakken en ga t ook niet meer proberen.
Hetzelfde hier. De game uiteindelijk zelfs verkocht. Wil het wel graag leuk vinden maar de combat en omgevingen pakte me niet.