1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Misschien is het wel hyperrealistisch, maar heb jij een verkeerde voorstelling van een zwaard dat in iemands borst wordt gestoken.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik hoorde van iemand dat dat net is alsof je een boek in een boekenkast schuift.

    Ik ga vnv weer verder! Battle met de striga was vet. En Yennn
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Geralt is gewoon tyfussterk. Dus in die sense is het mogelijk.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien maar kun jij dit spoiler free nader toelichten?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Cinematography is matig, jezus. Waarom die schuine shots af en toe, the fuck. Licht/color grading is ook echt mediocre af. Wat is het budget van een episode? Maar goed, alleen eerste EP gecheckt zo kan nog niet super gaan oordelen. Henri als Geralt is wel noice tho.

    EP2 is een stuk beter. Yennifer is gonna be wifey :cool:
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2019
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als je wilt geilen op cinematography moet je Mr Robot kijken. _O_

    Ik ga vanavond eens de eerste episode van The Witcher kijken. Ben benieuwd!
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja. Het is niet chronologisch verteld nu. Sommige dingen gebeuren pas later terwijl andere zaken die je in de eerste afleveringen ziet daarvoor gebeuren. Op r/Witcher zag ik ook een tijdlijn staan die niet erg verhullend is, maar dit goed demonstreert.


    En neem daarbij enorme sprongen naar grote gebeurtenissen zonder aanloop en dan kan ik mij niet voorstellen dat het hele plaatje duidelijk wordt bij mensen die het verhaal niet kennen. Ze hadden veel meer tijd mogen nemen om rustig bij het begin te beginnen en later zaken onthullen aan het publiek.


    Ben nu zelf bij aflevering 5 en vind het jammer hoe het verhaal tot nu toe verteld wordt. Daarnaast een diverse cast voor inclusion sake die imo afbreuk doen aan de wereld.


    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2019
    Tim vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Teleurstellend, maar ik vind het met de aflevering minder worden. Net Ep.6 gekeken en ik kon niet eens meer teleurgesteld zijn over een character, maar ik barstte oprecht in lachen uit toen ik dat zag. Sommige dingen in deze serie zijn echt bizar slecht. Net alsof je twintig jaar terug in de tijd gaat met corny teksten en verschrikkelijke CGI..

    Lead characters en Dandelion zijn wel dik in orde. Dat geeft de serie nog enigszins houvast en hoop voor volgende seizoenen.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2019
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Schijt.

    Ik zie een gedehydrateerde Cavill in bad so I'm ready to stick my dick in it
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    OMG ben benieuwd wie.

    Vind die timelines nog steeds niet verwarrend. Je ziet Foltest toch vrij expliciet als kind in de Yenn timeline?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2019
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben nu bij aflevering 4 en moet zeggen dat ik het juist na aflevering 1 steeds beter/interessanter begin te vinden. Heb nog nooit een Witcher boek gelezen of game gespeeld dus dat zal vast wel mee helpen dat ik mij niet zo snel aan sommige zaken ga irriteren.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het is echt mediocre as fuck hoor, dialoog is echt zo treurig slecht. Alle een op een scenes zijn zo slecht, niet eens grappig hoe boring het is. Yennifer is dan nog samen met Geralt de enige boeiende, maar zelfs die hebben scenes waarvan ik cringe. Alles eromheen is echt meh.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jonge je dick is mediocre as fuck
     
    RO3Li en Dyonko vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze opmerking ook.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het leuk. Nee het is geen GoT of een andere moeilijke HBO serie, maar dat is soms ook wel lekker. Ik vind Westworld bv ook heel tof, maar ik snapte geen kut van seizoen 2. The Witcher, prima dus.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2019
    schijterwt en Taab vinden dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heeft weinig met HBO te maken. Er zit best potentie in, maar zelfs als ik keuzes die anders zijn dan de boeken weglaat vind ik het afgezien van een aantal momenten serietechnisch niet sterk. Weet ook niet of dat beter gaat worden in andere seizoenen, maar goed... heeft niet zoveel zin om daarop vooruit te lopen. Wie weet wat ze ervan maken.

    Als dit niet The Witcher naam zou dragen, denk ik dat het een stuk slechtere cijfers gekregen had in het algemeen. Laatste aflevering was een behoorlijke teleurstelling voor mij. Lijkt wel alsof het budget op was op het einde.
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Weet niet wat ik er van moet denken. Irriteert mij in ieder geval wel dat Triss niet gewoon een redhead is.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dit heb ik ook. Vind het daardoor ook erg tof.

    Geralt is baas en vind de wereld heel boeiend. Wel interested in de boeken nu.
     
  19. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    ownz! Opmerking van t jaar 2019!
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Die vond ik ook heel spijtig :mad:
    Yenn ziet er wel goed uit anders!
    Volwassen versie van Ciri hopelijk ook :p
     

Deel Deze Pagina