Ik heb me echt super geamuseerd gisteren! In de eerste races kon ik nog goed maar ik wist dat het moeilijk zou worden op Texas Infield Sorry dat ik in race 2 de controle kwijt was en ik een mooi duel besliste... . Bedankt @Beltoni voor dit leuk initiatief! Overigens wil ik wel echt eens Rallycross events en circuits uitproberen voor een cup.
Yep, same here! Zeker voor herhaling vatbaar. Mag van mij nog wel wat gekker ook. LMP1's op dat laatste circuit bijvoorbeeld, en zo nu en dan een plensbui
Goed gesprek gehad inderdaad, vandaag nog een gesprek gehad met een ander bedrijf dus opeens stromen er meerdere aanbiedingen tegelijk binnen.
Even tijdens een borreltje geprobeerd een race te recappen. Een van de Hockenheim races gekozen omdat daar de undercuts allemaal niet goed uitpakten en er zowel aan het begin als het einde spektakel zit. Had hem even moeten controleren want bij twee clips halverwege blijft hij hangen. Gelukkig gebeurde daar ook niet zoveel dus dat had ik ook kunnen skippen, nu kunnen jullie dat zelf doen. Super interactief! @GoldPwnageNL, pakt in de laatste bochten sectie nog een penalty waardoor ik de overwinning cadeau krijg. @Rossi46, doe je de volgende keer wel mee?
Goed idee! Afhankelijk van de animo zal ik wat tracks zoeken. Inschrijvingen RX Lite - zondag 29 december 1. @Rossi46 2. @Beltoni Graag lijst aanvullen. @GoldPwnageNL, @Kimi NL, @Jimmy J., @Schuminiels, @Baspw @Bobst27 @ColdzeroNL @B Tender
Ik ga proberen, maar kan nog niks beloven. Alvast wel terug veel Dirt Rally 2.0 gespeeld en mijn god, wat heb ik die online Rallycrossraces gemist!
Ik kan sowieso niet. Moet mijn Nummer 1 positie verdedigen in een Top 2000 Pub-quiz Er staat wederom een kratje bier op het spel, dus belangrijk dat ik die win
Bij gebrek aan deelnemers morgen, kunnen we ook een avondje Forza Horizon 4 gaan doen. Of vindt niemand dat meer leuk?
Doen we Wreckfest Ik vind FH4 overigens serieus een hele toffe game. Het rijdt minder fijn dan FH3, maar voor de rest is het toch wel heel erg compleet
Forza Horizon is inderdaad wel een super goede game. Meer dan 500 auto’s in de game is dan ook een pluspunt en het racen offline is leuk maar het racen online... daar wordt niet geracet, alleen maar geramd en gecrasht... maar als je online racet of cruiset in een lobby is het wel fijn natuurlijk. Ook de politieauto’s zijn top .