Toevallig eergisteren gepreorderd. Game amper meer maar ga me hier wel mee vermaken, genoeg te doen en eindelijk eens een free roam DBZ game.
Vroeger had je ook zo'n 8 of 16 bits game die met een emulator gespeeld kon worden op de PC. Zag er ook uit als een deik van een game en was meende ik ook redelijk free roam. Geen idee hoe die game meer precies heette, zou hem namelijk nog graag eens willen bekijken.
Zou best kunnen. Je kon hem in elk geval via een emulator ook op de PC spelen. Hoe heet die game trouwens? Zag er wel tof uit.
Dragon Ball Origins. Zelf niet gespeeld volgens mij, of alleen een klein stukje. Weet wel dat het een adventure-game was.
Heb hem al sinds vrijdag binnen maar net even een tijdje voor het eerst gespeeld. Ik vind m vet, must have voor elke DBZ fan. Het is allemaal niet perfect maar goed genoeg voor mij iig Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo'n 6/7 uur opzitten, ga richting Namek en vind het ook vermakelijk. Japanse soundtrack erin is echt chilllll! Combat is simpel maar leuk genoeg omdat het af en toe best hectisch kan zijn, gaat echt heen en weer elke keer. Het is gewoon wat je ervan kan verwachten, sommige dingen zijn niet perfect of goed maar overall vermakelijk genoeg. Lees wel dat vooral Saiyan en Freeza saga's goed zijn en dat Cell en Buu een beetje onderdoen qua cutscenes en liefde in vergelijking met de andere twee.
Ik las ook dat dataminers al wat dingen gevonden hadden over Beerus en Broly dus kans lijkt groot dat er (Super?) DLC komt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik had al en stuk of zes pogingen nodig om Raditz te verslaan Vind het wel een leuke game. Tussendoor ook lekker aan het rondvliegen en verkennen. Alleen nogal irritant dat je voortdurend te maken krijgt met die robotvijanden die niets voorstellen, maar je wel de hele tijd storen als je even lekker rustig aan wil doen.