Inmiddels level 21 en vermaak me nog prima met deze game. Het driften is helaas wel te makkelijk geworden, dat vond ik in de vorige games een stuk leuker/uitdagender. De stad voelt ook wel erg leeg aan. Verder is het tunen natuurlijk weer top en is het racen heerlijk arcade. Ontsnappen aan Heat 3 is me ook nog niet gelukt al heb ik nu wel in de gaten dat het goed te doen is door bijvoorbeeld jumps te nemen.
ik vind die wouten soms maar iritant zeg pohh en als je gepakt word verlies je elke x veel geld en rep
Dat kan je wel zeggen ja. Ik probeer bij Heat 2 meestal de garage in te gaan om niet alles te verliezen.
Vind dat juist heel tof. Is wel onwijs kut als je gepakt wordt, maar dat is wel mooie afspiegeling van de realiteit en des te spannender jumps zijn inderdaad vaak wel handig
Dan zijn het 2 races die je nog kan doen. Met de d-pad naar rechts of links laat je de race selecteren.
Irritante is alleen dat jij dus niet kunt zien of je een van de races al eerder hebt voltooid (hooguit aan de payout)