Battle pass toch gekocht....ben nu bezig met de missie waarbij ik 15 LMG kills moet maken. Echter hij telt ze niet.....godver al de zoveelste keer dat het bij die missies niet goed loopt!!!!!! Meer mensen hier last van?
Voor de mensen die graag hun stats bijhouden, dit is wel handig: https://cod.tracker.gg/ Gamertag: TrikeeyHD, voor als mensen mij willen toevoegen om eens een potje te doen
Wonderbaarlijk dat er nog mensen zijn die zich durven te registreren en nog echt actief worden ook. @lwn @Sen Hebben jullie toch iets goed gedaan als leidinggevende. Zonder grappen. Ondanks de situatie van XBW vind ik dit echt fijn om te zien.
Zeker! Gewoon lekker slap ouwehoeren hier en vergeet de sectie onderaan het forum niet. Tenminste, als je je in de krochten van het forum durft te bewegen. Is niet voor iedereen weggelegd.
Ben zelf helemaal nieuw met COD, vd week geinstalleerd en zo eens voor het eerst kijken. Mochten jullie me willen afmaken gamerstag; zelfde als mijn gebruikersnaam hier.
Eerste COD voor mij sinds COD:MW1 Wel een soort van thuiskomen met de mappen "Shipments", "Vacant" en "Crash". hoewel ik nog wel moet wennen aan het tempo, vind het nogal hoog liggen. vind ik de CoOp wel heel erg leuk! SP is ook wel oke, MP is wel verslavend in Hardcore-modus. Standaard MP vind ik niet zo geweldig met al die huds etc.
Vanavond voor het eerst, gister de hele dag gedownload :'). Meer dan 100GB. Heb hem gekocht via de Store van MS, 42 euro, incl wapenpakket en 2 campaign uitbreidingen.
Kijk; https://www.microsoft.com/nl-nl/p/c...tion/9NVQBQ3F6W9W?activetab=pivot:overviewtab Maar nu inmiddels 65!
I see Ik beschouwde die als 'gewoon' onderdeel van de game, zoals een auto bijvoorbeeld ook met 4 wielen wordt afgeleverd doorgaans.
Ook maar weer aan de COD. WW2 heb ik hooguit 2 uur gespeeld en BO4 overgeslagen. Moet zeggen dat deze game echt heel "snel" speelt ... de TTK is iets te hoog imo. Verder dan dat is het een verademing om niet teveel onzin te zien in een COD. Is het een goed deel? Zeker. Komt het in de buurt van COD4 / MW2? Absoluut niet. Daarvoor vind ik er te weinig TDM mappen in zitten ... dat had wel wat meer mogen zijn.