Das toch lame. Die shit is toch gebaseerd op jaarbasis? Niet dat ik zo 1,2,3 goede films weet die voor die periode in 2019 zijn uitgekomen but ok, vast wel van de jaren ervoor.
De meeste filmmaatschappijen die vermoeden dat de film een kans maakt voor de Oscars, brengt de film in het laatste kwartaal van het jaar uit zodat mensen hem vers in het geheugen hebben zodat hij door recency bias nog meer kans heeft om genomineerd te worden.
Yes, vorige week naar de voorpremiere geweest. Heel erg tof! Ook met niks te vergelijken wat ik eerder heb gezien.
It chapter two was maar zo zo. Verre van griezelig en eigenlijk een herhaling van de remake. Mirror scène was wel tof en clean clown. Verder weinig spannends eigenlijk.
Hij was nice, maar zou ‘m een 7 á 7.5 geven. Vond hem ook weer niet heel bijzonder. Jammer dat ik veel al had gezien afkomstig uit de trailers.
40% Zimmer vibes ja. Films boeien me sowieso niet zo heel veel meer tegenwoordig, dunno waar dat aan ligt.
The Night Window is echt fantastisch van de 1917 soundtrack. Zuur trouwens, ander soort films proberen te kijken/ontdekken?