1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Aan de ene kant wel jammer dat de E3 de E3 niet meer is maar persoonlijk zou ik verschillende events veel beter vinden. Heb gewoon de tijd (en zin) niet meer om alles te volgen als dit allemaal in een paar dagen wordt gepropt. Als Sony dus nu in maart een eigen event heeft en Microsoft in april is dit allemaal wat makkelijker te "behappen"
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beter inderdaad dat er verschillende evenementen zijn voor games. Des te leuker om dan meer kortingsacties online te zien komen. :D
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vlak Nintendo niet uit, die wisten het in het verleden voor elkaar te krijgen om beter voor de dag te komen dan Microsoft. Nieuwe trailer van Breath of the Wild 2 en aankondiging van een nieuwe Mario en je bent al een heel eind op weg.

    [Edit]

    Zowel Final Fantasy VII Remake (naar 10 april) als Marvel's Avengers (naar 4 september) uitgesteld. Lekker bezig Square-Enix!
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2020
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Xbox heeft trailer en gameplay en vleug MP van Halo Infinite, meer games voor Gamepass en gekke aanbieding ervoor, meer info over nieuwe console, en zooitje nieuwe exclusives die niemand geen fok boeit incl Funko Pop Gears. En wellicht nog Fable 4 announcement, komt uit ergens in 2022.

    Nintendo Breath of the Wild 2, meer info over expansion pass Pokemon, iets met Mario. Nieuwe gekke partygame. En Just Dance Switch je benen open.

    Sony Last of Us 2, Horizon Zero Dawn 2, Ghost of Tushima en andere mindblowing grafische nextgen game voor de PS5 en PS5 reveal zelf ofc.

    Zo dat was t
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Bloodborne 2? Bloodborne Remaster? Nieuwe Ratchet & Clank? Spider-Man 2? Sunset Overdrive 2? Nieuwe Everybody's Golf? Nieuwe God of War? Gran Turismo 7? Ik neem aan dat Sony nog wel aardig wat dingetjes achter de hand heeft voor de PS5. Alle cross-gen games die geloof ik wel.

    Ik vlak Nintendo zeker niet uit, maar volgens mij zijn die ook al een poosje niet meer aanwezig op E3. Als MS dan de enige is van de grote 3 die aanwezig zal zijn, dan 'winnen' ze dus bij voorbaat al.

    Wat betreft FF7 Remake: Prima dat ze nog even wat extra tijd nemen.
    Wat betreft Avengers: Zag er nooit interessant uit, dus niet heel vreemd dat die uitgesteld wordt.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Owja nieuwe Spidey.

    God of War komt nog nie

    Nintendo nog Metroid
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bethesda moet even die nieuwe Elder Scrolls showen gvd.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bethesda :')
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Heb je nog vertrouwen in Bethesda?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik geloof niet dat ze Elder Scrolls zo gaan opfucken als Fallout. Maar Bethesda moet wel echt met something special komen wil het gaan werken.
    Fallout 4 was in mijn ogen al vanaf het begin een geval 'been there done that' en wie dacht dat 76 een succes of bijzonder ging worden is sowieso gek. Heeft nooit liefde in die games gezeten.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    HOEZO HET VERKOOPT TOCH LIVE SERVICE FTW

    ;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik snap wel waarom ze TES VI nog lekker even stil houden. Beter ook, het kan hun ''Redemption'' worden of hun ''Üntergang.'' Beter doen ze dit keer ook meer dan met Skyrim t.o.v. Oblivion. Bij Skyrim kwamen na een paar dungeons de Draugr ook wel uit je strot. Veel meer NPC's en niet van die overduidelijke grenzen aan de spelwereld en als Oblivion fanaticus wil ik Athletics en Acrobatics weer terug en een beter level systeem dan in Skyrim. Juist omdat er bij Fallout 76 zoveel mis ging en er ook voor die tijd al kritiek was op hun games, denk ik dat het voorlopig alleen bij speculeren blijft, omdat ik wel verwacht dat ze niet het hele bedrijf ten behoeve van aandeelhouders en andere belanghebbende ten onder willen laten gaan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Je vraagt je natuurlijk wel af in hoeverre Series X echt voluit gaat, wanneer Microsoft tegelijkertijd nog de One probeert te ondersteunen, met dezelfde games.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja, dat werkt hetzelfde als low end en high end PC games, komt wel goed.

    Huidige gen kan games in de basis al ver genoeg pushen. Het gaat nu vooral om hogere FPS, native 4K, hogere reflectie en schaduw resoluties, hogere LOD settings en langere render afstanden per LOD en schaduw cascade etc etc. Maar de game zelf kan je in uitgeklede vorm gewoon altijd blijven draaien (net als dat je op een 10 jaar oude PC ook gewoon de dikste games kan spelen in potato mode).
     
    Jimmy J. en Zifnap vinden dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op een pc kun je dit soort zaken als gebruiker zelf tweaken maar op een console niet. Je bent dus afhankelijk van een developer om zoveel mogelijk uit beide consoles te halen. MS gaat dit voor hun games vast wel doen maar bij bijv. een EA/Ubi/Activision heb ik toch mijn twijfels
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    yep goed punt. Ik ben nog steeds voor om voor consoles ook gewoon gelimiteerd settings open te stellen. Niet zoals op PC, maar op zijn minst een paar opties of wat presets (zoals je op de X wel ziet zodat je of 60fps of 4k kan targeten.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Neem Witcher III maar als voorbeeld. Valt op consoles genoeg te tweaken. Veel opties, maar PC inderdaad veel meer.
     
    Flavourlicious vindt dit leuk.
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583


    Cyberpunk 2077 uitgesteld naar 17 september.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even geduld, Mack heeft de mannengriep. :+
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Prima. Laat ze maar de tijd nemen.
     

Deel Deze Pagina