Klootzakken vergeten Lupin III. Die was echt leuk O wacht die staat er al op! Ik ben bij 2009 geëindigd dus heb nog wel wat te zien. Helaas niet de beste.
Komt grave of the fireflies later nog? Die vond ik echt heel mooi. Mijn top 3 is denk ik spirited away, howl's moving castle en dan nausicaa.
Helaas! Netflix’s deal doesn’t cover Grave of the Fireflies, since Studio Ghibli doesn’t hold the publishing rights.
Castle Of Cagliostro dus inderdaad. Dat is echt mijn favoriet! Officieel is dat geen Ghibli film, maar werd hij door Miyazaki vlak voor het oprichting van Ghibli geregisseerd. In mijn hart is het een Ghibli film.
En ja, ik weet dat het Adam Sandler is. Maar vond dit wel een toffe trailer. Vrijdag meen ik op Netflix.
Vond hem fantastisch, vanaf begin tot einde gewoon volop meegaan in Howard's trip. Kleine LSD trip met ijzersterk script, bepaalde terugkomende kleuren en continu sick camerawerk. Kwam vooral terug in de bets, ondanks dat ik wist wat de uitslagen waren van de Celtics ik toch die momenten zenuwslopend vond.