Dacht ergens gelezen te hebben dat je geen XP krijgt ofzo. Not sure. Het is wel echt tof hoor, gisteravond toch weer iets langer dan gepland door gegaan
Ahh vandaar, ik ben level 15 en ik had de quests met Keira nog niet gedaan die je veel eerder hoort te doen. Vond het al raar dat ik zo weinig XP kreeg.
Werkt als bij een MMO. Hoe groter het verschil in level, hoe minder XP je krijgt. Het systeem van The Witcher III heeft dat alleen iets ingewikkelder gedaan.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Spoiler Bij mij leefde vrijwel iedereen, behalve de kinderen daar. Baron ging samen met zijn vrouw op zoek om haar te genezen en dochter ging met de Witch Hunters mee.
Spoiler Of nah, Baron en zijn vrouw dood bedoel ik. Die dochter is inderdaad gone. Kinderen ook gered. Wilde de kinderen redden maar dat kostte me dus de Baron. Dus niet iedereen hehe
Gisteren besloten om niet verder te gaan met de SQ tot ik de MQ heb uitgespeeld. Ben nu bij een punt bij Kaer Morhen, aardig eind dus al. Die SQ die ik nog moet zijn niet zo heel boeiend en leveren ook niet veel op en de rest zijn monster contracten. Kan allemaal nog wel na de MQ. Ik wil gewoon weten hoe het dit keer afloopt t.o.v. de vorige keer.
Vind de SQ bij dit spel juist wel goed. Bij AC is het vaak huilen. Een aantal SQ kun je ook niet meer doen na een bepaald punt bij de MQ.
Klopt en dat punt ben ik al voorbij. Ruimschoots zelfs. Maar de belangrijkste heb ik gedaan, o.a. de quest met Dijkstra, Roche en die derde. Heel belangrijke quest. En andere keuzes gemaakt. Alleen het laatste deel van de beloning van Var Emreis heb ik vermoedelijk een verkeerde keuze gemaakt. Maar goed. Dingen gaan nu anders lopen, vrijwel zeker.
Dom eigenlijk ja. Maar vond het gewoon grappig dat dit topic nu nog steeds best actief is. Voor een 5 jaar oude game. En zat serieus te twijfelen met welke game ik moet beginnen. 2 games van +100 uur tegelijk spelen is niks voor mij. The Witcher 3 zelf digitaal op day 1 gekocht. Paar uurtjes gespeeld. Maar wegens tijdgebrek en andere games nooit echt goed kunnen spelen. Daarna nooit meer aan toe gekomen. Wil hem toch ooit wel volledig spelen. Maar heb toch maar besloten om eerst met Death Stranding te beginnen.