1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Johny Ljungstedt heeft een nieuwe uitdaging gezien bij Retro Studios, dus die vond ik niet zo gek.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze comment vat het wel mooi samen voor de toekomst na zijn vertrek:
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ubisoft heeft zojuist aangekondigd dat er tussen april 2020 en maart 2021 de volgende games arriveren;

    - Watch_Dogs 3
    - Untitled Assassins Creed game
    - Rainbow Six nogwat
    - Gods & Monsters
    - Untitled Far Cry game
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat een verrassende line up! :eek:
     
    Jimmy J., Daz, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Trekt @AgentSmith toch nog aan het langste eind met zijn pre-order. :+
     
    AgentSmith en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hadden ze Cybperpunk ook niet hoeven uitstellen. :+
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    It’s all going according to my plan...
    Mwhuhahaha...
     
    Amigo NL vindt dit leuk.
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Jij speelt liever een game die dan (volgens de geruchten) nog totaal onspeelbaar zou zijn op de X1?
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Let wel: Assassin's Creed en Far Cry zijn geruchten. Weliswaar door een betrouwbare bron in de wereld geholpen, maar hier is geen bevestiging van door Ubisoft. Drie van de games zullen in het vierde kwartaal van dit jaar worden uitgebracht.

    Ach, dan gaan ze voor een algeheel uitstel tot ze de voorraad op orde hebben, een pre-order voor een uitgestelde console heeft geen meerwaarde :p
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ubi moet echt s met wat nieuws komen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, fijne game:
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gods & Monsters ziet er wel interessant uit.
    Hopenlijk een full on open world RPG.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, wat is 'nieuw'?

    Ubisoft kwam ong. 2 jaar geleden natuurlijk met dat Mario & Rabbids for Switch, wat voor Ubisoft een redelijk nieuw en origineel concept was.

    For Honor was ook 'nieuw', maar ik vraag me af of dat gezien wordt als een succes. Zelf niet gespeeld, en eigenlijk ook geen behoefte aan.

    De South Park games zijn natuurlijk ook vrij nieuw voor Ubisoft. Redelijk succesvol.

    Ze hebben ook die piraten game aangekondigd, maar daar lijkt me echt helemaal niets aan. Is gebaseerd op de sea-battles uit de AC games, maar ja, wil je alleen maar die sea-battles spelen!? Ik niet. Dan had ik liever gewoon een onoriginele directe opvolger op Black Flag gezien.

    Het lijkt erop dat ze met Beyond Good & Evil iets heel ambitieus willen gaan doen, maar volgens mij willen ze dat ook 'always online' doen, en dat staat mij dan weer tegen.

    The Crew 1 & 2 waren ook 'nieuw', maar redelijk geflopt. Watch_Dogs 1 & 2 kun je je afvragen hoe 'nieuw' dat was, en of het echt een succes was.

    De vraag is dus; wat WIL je dan precies, als je zegt dat Ubisoft iets nieuws moet doen? Want de keren dat ze het proberen zijn tot dusver niet super-succesvol geweest, behalve dan wellicht Mario & Rabbids.

    Persoonlijk zou ik wel graag een terugkeer van Brothers in Arms zien, en een leuke nieuwe 2D platformer door het team achter Rayman. Splinter Cell schijnt sowieso binnenkort een terugkeer te maken. The Crew zal naar een nieuwe lokatie moeten, als het nog indruk wil maken, want de USA als playground kennen we nou inmiddels wel.
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je koppelt 'nieuw' nu enkel aan nieuwe games, alleen ik denk dat @Reckuuza misschien meer op bestaande franchises doelt. Neem de Assassin's Creed franchise waarvan er in dertien jaar meer dan twintig games zijn gemaakt. En laten we eerlijk zijn: die games kennen - los van de setting - amper vernieuwingen. Ook cross-franchise gekeken mist de vernieuwing, zo is de blauwdruk van Assassin's Creed elementen (neem het torentje beklimmen) ook weer overgenomen in titels als Watch_Dogs en Far Cry.

    Als je dus aan mij vraagt wat ik voor nieuws wil zien dan zijn het naast nieuwe (interessante) games ook vernieuwingen binnen de franchises. Ik ben nog lang niet klaar met Assassin's Creed, Watch_Dogs en Far Cry, waar ik wel klaar mee ben is de copy-paste van elementen. Dan kun je de setting en het verhaal wel veranderen, dat is niet genoeg om me (veelal) jaarlijks weer terug te laten keren.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Amen! O-)
     

Deel Deze Pagina