Als ze punten verbeteren zoals ik ze aangegeven heb in mijn review, herzie ik mijn cijfers nog wel. Ik denk dat er zeker nog wel twee volle punten te behalen vallen als ze dat allemaal recht weten te trekken. Game kan wel uitkomen op een 8.2, 8.7 overall ongeveer, maar feit blijft wel dat er nog veel werk aan de winkel is, wat andere reviewers in mijn ogen ook terecht aangeven.
Toen ik reviews ging lezen dacht ik fuck dit is zonde van t geld maar m gister toch opgehaald en heel de avond coop gespeeld prima vermaakt!
Mijn review van vorige week woensdag is al bijna 2.000 keer bekeken. Damn. Geen reacties nog van leden, de website eigenaar of Ubisoft zelf. Ben het dus nog niet helemaal verleerd.
Hooguit vijf keer. Heeft nog iets met mijn XBW redactie tijd te maken. Kan ik verder natuurlijk niets over zeggen... helaas.
Ik heb toch maar breakpoint gekocht. Ben benieuwd. Hoop dat het een beetje meevalt, als het enigszins lijkt op wildlands is het wel een game waar je makkelijk af een toe een paar uurtjes mee kan vermaken.