[Multi] Ghost Recon : Wildlands

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 18 jun 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.741
    Leuk Bevonden:
    18.005
    Is Wildlands nou als pure SP aan te raden? Ik heb the Divison ook SP geprobeerd maar dat was geen bal aan.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.944
    Dan zou ik er niet aan beginnen
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik vond wildlands wel leuker dan division. Maar het is wel echt zo'n UBI open world game, dus daar moet je zin in hebben. Ik speelde hem af en toe als ik niks leukers had en dan vermaakte die me wel. Had er zelfs wel 30-40 uur in zitten en was nog niet op de helft.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.741
    Leuk Bevonden:
    18.005
    Ja open world heb ik dus weer totaal geen zin in...ik mis echt een goede tactical shooter ala Ghost Recon dus. Ik vond Future Soldier en GRAW bijv echt fucking amazing.
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    3.742
    Wildlands is/voelt nog meer open-world dan The Division. Van de oude GRAW's is niks meer over.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.741
    Leuk Bevonden:
    18.005
    Ja laat maar dan weetje



    Kijk hoe dik dit was dan
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Vind breakpoint tot nu toe leuker dan wildlands. Mooiere omgevingen en beplanting, speelt wat lekkerder, lijkt wat meer afwisseling te bieden voor sp. Niks gemerkt van bugs tot nu toe. Die microtransactions zijn trouwens ook niet zo overdreven als sommigen deden voorkomen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.326
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat komt omdat er een hoop zijn uitgesloopt. O.a. skillpoints kopen en dat heeft Wildlands nog steeds. :+
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Ik geloof niet dat dit hier al gepost was en de eerste update was hier laatst geloof ik van.

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    Ghosts, Two weeks ago, we asked you to help us prioritize which elements we need to focus on to improve your experience on Ghost Recon Breakpoint.

    To the thousands of players in our community who took the time to vote and share your thoughts, we can’t thank you enough! Your feedback has had a direct impact on the production of Ghost Recon Breakpoint’s post-launch support.

    Before we get into the results, two points are very important to us:

    1. Some of the elements are not quick fixes. One of our main imperatives right now is to deliver these changes when they reach the right level of quality. We ask for your patience as we take the time needed to address your feedback.
    2. Even if a topic wasn’t ranked as highly as others, we will still provide updates on its status in this article and in the future when relevant.
    MOST REQUESTED CHANGES/FIXES
    We are committing to deliver information and content updates by early next year on the following most requested changes/fixes:

    Bug Fixing and Technical Improvements

    We know that certain players are still unable to enjoy the polished version of the game that we had hoped to release at launch. Bug fixing is, and will continue to be, the top priority for our team, each TU will contain more technical improvements.

    Remove Gear Score & Tiered Loot

    • (IN-PROGRESS) Referenced in the Moving Forward letter, we are working on a more immersive and radical version of Ghost Recon Breakpoint for early next year.
    Enemy AI improvements

    • (IN-PROGRESS) We have already begun making improvements to help the enemy AI react more intelligently against the player. In TU 1.0.3 we have made adjustments to the stealth detection/behaviors and fixed the issue that caused enemies not to throw grenades.
      Our team will be working on implementing on-going adjustments to improve this in future TUs.
    Sell All Weapons and Gear

    • (IN-PROGRESS) Our team is working on an implementation for early next year.
    AI Teammates

    • (IN-PROGRESS) Also as referenced in the Moving Forward letter, we are still hard at work on the AI teammates.
    Due to its scope, the remaining top result will require more investigation. Please look forward for more information on this topic by early next year.

    OTHER REQUESTED CHANGES/FIXES
    The remaining results have the following statuses:

    Vehicle Handling Improvements

    • (IN-PROGRESS) Our team is working on adjusting the vehicle handling for early next year.
    Possibility to Adjust / Reinforce Survival Elements

    • (IN-PROGRESS) Announced in our Moving Forward letter, we are working on a more immersive version of Ghost Recon Breakpoint where this will be addressed early next year.
    In-game Economy Changes

    • (IN-PROGRESS) We have begun making several adjustments to the economy, including: the removal of the daily battle points cap and an increase in the rewards received from Faction Missions.
      We will have additional adjustments coming to the economy early next year.
    Base Jump Improvements

    • (IN-PROGRESS) We are currently working on this issue from two angles: debug and UX clarity. By early next year, we aim to have made significant improvements in both elements to make this feature feel better.
    Menu Improvement

    • (INVESTIGATING) Our team is looking into possible adjustments that could be made to the menus to create a smoother experience.

    Ability to Deactivate Other Players in Erewhon

    • (IN-PROGRESS) Our team is working on the implementation for early next year.
    Camera Improvements

    • (IN-PROGRESS) Our team is working on adjustments that can be made to the camera for early next year.
    Ability to Sprint in Erewhon

    • (INVESTIGATING) We are investigating the possibility of implementing this feature.
    Respawn System Improvements

    • (IN-PROGRESS) Our team is working on adjustments to the respawn system for early next year.
    Carry 1 or 2 primary weapons

    • (IN-PROGRESS) Our team is working on the implementation for early next year.
    MOST REQUESTED NEW CONTENT

    New Story Content

    • (IN-PROGRESS) Our first story content update will be released in December with the Terminator Live Event. In addition to these Live Events, we will also have the upcoming Adventures (Deep State and Transcendence) for Episode 2 and 3 of Year 1 respectively.
    New Weapons

    • (IN-PROGRESS) The Terminator Live Event will have new weapons added. Additionally, with the release of the new Episodes and Battle Rewards Acts, you will have lots of new weapons coming to your arsenal.
    More Character Customization Options (Face/Hair)

    • (INVESTIGATING) We are looking into the possibility of adding additional face and hair character customization options.
    More Customization Options in the Gunsmith

    • (INVESTIGATING) We’ve heard the feedback regarding the changes to Gunsmith and variant systems implemented. We are investigating the possibility of changes to the Gunsmith with the systems we currently have in place.
    OTHER REQUESTED NEW CONTENT

    New Enemy Types

    • (IN-PROGRESS) The Raid (Project Titan), as well as the Terminator Live Event, will feature enemies you have yet to come across. The new Episodes will also include more variants of existing drones.

    GPS System on TacMap

    • (INVESTIGATING) We are investigating the possibility of integrating a new system to make the navigation easier.
    New Skills

    • (IN-PROGRESS) We are working on new skills for early next year.
    New Customization (Gear/Clothing)

    • (IN-PROGRESS) The Terminator Live Event will have new clothing and customizations added. Each new Act and Episode will also include a large variety of new customization options.

    Raids

    • (IN-PROGRESS) Our first raid, Project Titan, is out! We’ll have two additional difficulty modes for Project Titan out early next year.
    Compass in HUD

    • (IN-PROGRESS) We are working on the implementation of the compass for early next year.


    New Vehicles

    • (IN-PROGRESS) The Terminator Live Event will include new vehicles, as well as vehicle customizations. The new Episodes and Acts will also include more vehicle customizations.
    New PvP content

    • (IN-PROGRESS) We will have updates to Ghost War coming in January! We’ll communicate about these additions closer to the release date.
    Thanks to all of your feedback, we have a set of clear focus areas that will make Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint a much better experience for all of our players!

    /The Ghost Recon Team

    https://ghost-recon.ubisoft.com/gam...ost-recon-breakpoint-community-survey-results
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.490
    Leuk Bevonden:
    3.440
    Goed hoor. Wat ik zo mooi hieraan vind is hoe dit gebracht wordt, onder het motto: "moet je eens kijken hoe goed we naar jullie luisteren!"

    Mooie tactiek wel. Snel een half gebakken game de deur uit gooien, om daarna a.d.h.v. een community survey de boel te fixen (hoop je). EN GAMERS WAARDEREN HET NOG OOK>

    Een sigaar uit eigen doos iemand? Ik rook trouwens niet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.326
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik wel en sigaren stinken.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.310
    Leuk Bevonden:
    369
    Pffff... Met momenteel 60 % korting op de GoldEdition kon ik de de verleiding niet weerstaan om Breakpoint binnen te halen :)

    Ach... Ik ben in ieder geval nog net op tijd voor het Terminator event, dat lijkt mij sowieso wel tof



    Nu maar hopen dat Ubiflop zijn beloften nakomt en echt met mooi verbeteringen en updates aankomt :)

    [​IMG]

    Episode 2 " Deep State " kunnen we met wat vertraging eind maart dus verwachten. Ik heb er pas een uurtje of 3 inzitten, maar ik vind het wel een toffe game

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2020
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Eerlijk deze speelt in campaign net zo lekker als wildlands. Enige wat ik snap is als mensen die teammates missen, wat voor mij zelf niet zo boeiend is. Ik vind het in huidige staat een geslaagde opvolger voor wildlands.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.326
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Division 2 en Breakpoint. Beide games merk ik positieve veranderingen. Met Breakpoint vooral de laadtijden in het begin en Division 2 met controls vooral. Ubisoft heeft een aantal dingen echt goed verbeterd. :thumbs:
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.490
    Leuk Bevonden:
    3.440
    De campaign in Div2 wordt belabberd uit de doeken gedaan. Nog steeds niet de kracht van Ubi. Hoe moeilijk kan dit zijn? Wanneer je op zoek bent naar zingeving in games, sla deze titel gerust over.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.326
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Is inderdaad nog steeds ruk, maar ik had het dan ook over controls van Division 2. Karakters zien er trouwens ook niet zo Andromeda meer uit. En Breakpoint heeft al een aantal merkbare veranderingen gehad, positieve, nog voor de grote overhaul. Schandalig dat het nu pas gebeurd natuurlijk, maar daarentegen heb ik gelukkig de UE van Breakpoint gratis. Division 2 merk ik nu wel iets meer Division 1 dingen en sowieso is A.I. minder, maar wereld is stukken mooier. Laat maar doorkomen met nog meer veranderingen. Maar misschien hebben ze toch iets teveel naar het Hello Games trucje gekeken!? :+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.490
    Leuk Bevonden:
    3.440
    Nog beter: gewoon gelijk een goede game releasen. Maar we hebben het hier al genoeg over gehad. Ik ben al lang klaar met devs/publishers die halffabricaten op de markt lanceren en het daarna jarenlang patchen, als dat laatste al gedaan wordt. En wanneer dit wel het plan is ook nog opscheppen over de geweldige post-launch service. Serieus... clusterfuck iemand? Maar we doen het ook zelf: nieuwe Ubisoft game, nieuwe pre-order, toch? "Het wordt ooit wel beter..."

    Ik heb bij mij thuis een kast vol staan met fantasy boeken. Vol met helden en draken. Die verhalen zijn nog realistischer dan dit soort scenario's.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.326
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Witcher ook gekocht? :+ En ik bedoelde ook in mijn vorige post dat het inderdaad beter is om gelijk goed te releasen. Geloof het of niet, maar New Dawn in de Far Cry serie heeft veel meer goed gedaan tijdens release dan die Motion Sickness game Far Cry 5. Ben halverwege met die game, maar New Dawn speelt zoveel beter en is in meerdere opzichten ook stukken beter dan FC 5 tijdens release.

    En iedereen liep altijd te mekkeren over Breakpoin, maar Wildlands is nog steeds de game waar je skill points kunt kopen met echt geld. Bij Breakpoint zijn ze er bijna dag 1 uitgehaald, alleen het excuus van Ubisoft was het stomste ooit: Ze zouden er per ongeluk in hebben gezeten. Hoezo recyclen Ubi? We komen er wel Zifnap, wou alleen even de dingen helder hebben. <3
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.310
    Leuk Bevonden:
    369
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina