1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Damn Rockstar! :+
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die uitspraak zul je zeker nog wel een paar keer herhalen gedurende het spelen van deze game.. :lol:

    Maar je kledingkeuze heeft in ieder geval invloed op de gezondheid en prestaties van je character. De game gaf dit bij mij ook geregeld aan.
    Hoe desastreus deze gevolgen kunnen zijn hangt geheel af van de situatie waarin je jezelf verkeerd en hoe zeer je gefocust bent op andere zaken...
    Meer wil ik er niet over zeggen want het zelf ervaren blijft toch het mooist.

    Het dynamische weer is dus niet enkel en alleen maar grafische pracht, er zit ook een stukje survival gameplay in verwerkt en heeft invloed op het gedrag van de dieren.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vond die herten al pittig, langzaam aan kruipend door de sneeuw. Straks de game maar weer even opstarten. Heb toch niets beters te doen met die dynamische weer effecten in RL op moment. :+
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Jagen is in het 'begin' van de game eigenlijk ook wel lastig(er) omdat je simpelweg nog niet de ervaring, skills en gear hebt om het juist uit te voeren...
    Later in de game zal het steeds beter gaan en word het op sommige vlakken zelfs een stuk makkelijker. :thumbs:

    Ben nu met die challenges bezig.. "Damn Rockstar!" :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    You got me excited. :+
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb de game nog niet verlaten hoor, verre van zelfs, die laatste 5% gaat mij toch nog wel even zoet houden. Sommige challenges vereisen toch een hoop tijd en geduld.
    Maar geniet nog steeds volop van deze game!

    [​IMG]
    Het laatste perfecte karkas is in ieder geval wel binnen nu voor de "Hunting Requests"... :D

    Alle dieren vinden daarentegen word nog een verhaal apart, al staat dat buiten de 100% requirements. Gelukkig, want zowel het bestuderen als skinnen is echt een monnikenwerk, tenminste ik heb nog geen methode kunnen ontdekken waarmee je dit gestructureerd kunt aanpakken of versnellen. (en dan ben ik nog wel in het bezit van een strategy guide, maar soms moet je gewoon geluk hebben met welke dieren er spawnen)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2020
    Nol vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Chapter 5:

    WTF dacht Rockstar? Onze gamewereld is nog niet groot genoeg, dus laten we er nog maar een tropisch eiland in gooien ook. 8)

    Kleine spoiler voor mezelf misschien, maar toch een belangrijke vraag: Kun je hier nog terugkeren op een later moment? Anders weet ik dat ik een extra save aan moet maken.
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nee, je kunt niet meer terugkeren.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    [​IMG]
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je kan indd niet terugkeren. Toen ik daar was aanbeland had ik even op YT opgezocht wat voor missable dingen je daar allemaal hebt (voor je compendium). Vond het bij deze game leuk om alles op 100% te completen (wat overigens nog niet gelukt is). Onder andere een paar vogels zijn op dat eiland die nergens anders zijn:



    Overigens zijn ze niet nodig voor de achievements/trophies van de game zoals Zoologist (bestudeer alle dieren) en de 100% completion achievement/trophy.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Mede dankzij heer Zumpelvelder ook maar weer op de paard en wagen geklommen ;) Destijds afgehaakt in chapter 3, eens kijken hoe lang ik het nu weet vol te houden. Natuurlijk wel weer helemaal opnieuw begonnen...

     
    Yellow 13, Barbabravo en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor de natuurliefhebber toch echt een geschenk uit de hemel deze game... <3:D

    [​IMG]
    [​IMG]

    ..zit nu alleen sterk te twijfelen of ik wel verder wil met het afschieten van al die zeldzame dieren. Eigenlijk help je een van de mooiste elementen in de game
    hiermee om zeep en hetgeen je er voor terug krijg stelt niet zo veel voor. Enkel het bestuderen was voldoende geweest Rockstar. "Damn you Rockstar!"

    [​IMG]

    Ben nu ook aan het proberen om eens wat screens te schieten tijdens dikke shootouts, maar dat is lastiger dan verwacht... 8)
     
    Yellow 13 en Barbabravo vinden dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ze hadden die Legendary Beasts gewoon moeten laten respawnen nadat je ze doodgemaakt had.
     
    Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zoiets had gekund. Alleen iets wat kan respawnen is het natuurlijk niet bepaald zeldzaam meer.
    En voor mij zou dat dan weer de immersie breken van het totaalplaatje. ;)

    Had het zelf wel mooi gevonden wanneer ze ook bij het jagen het honor-systeem hadden doorgevoerd. Bestuderen en in leven laten is positief, afschieten negatief. (het terug zetten van een gevangen vis levert verrassend genoeg wel goede reputatie op)

    Enkel één ster dieren mag je schieten zonder 'consequenties' omdat dit min of meer om een eerste levensbehoefte gaat. De rest is enkel prestige. :p

    Ben zelf na het doden van vijf "Legendary Animals" gestopt, meer zijn er niet nodig voor de 100%. (het "Skin Deep" achievement haal ik dan ooit wel eens op een aparte savegame)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Niet persé toch als je dat beest op een totaal andere plek in de wereld laat respawnen? Ik bedoel: Zoeken maar, want met een andere locatie ben je misschien wel net zo lang weer bezig met zoeken en jagen als de eerste keer. :)
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zolang het dan wel binnen het natuurlijke leefgebied van een dier zou blijven ok, maar niet dat je opeens een krokodil hoog in de bergen in de sneeuw zou aantreffen. Of elanden op snikhete open vlaktes. Het moet wel authentiek en natuurlijk blijven aanvoelen zeg maar.
    Respawnen van dieren in diverse grotes en kleuren was misschien nog wel mooier geweest, dan was de ervaring ook voor iedereen uniek geweest.

    Het gaat mij overigens niet perse om het zoeken, bedoel de game zit al propvol met te vinden flora en fauna, items en locaties. Vind het gewoon jammer dat je als gamer niet echt een keuze word gelaten, enkel alles doden (de speelwereld langzaam uitroeien totdat die helemaal leeg is) is schijnbaar de enige optie bij Rockstar om aan te tonen dat je een 'taak volbracht' hebt.
    Bedoel, je hebt ook een fotocamera mee, dieren fotograferen ipv afschieten had toch ook gekund?

    Ben nu met een challenge bezig waarbij je elk paardenras moet 'temmen'. Kijk dat vind ik leuk. Dat is zoeken, vervolgens een stukje gameplay en als dat dan is gelukt is het gewoon klaar. Wat je vervolgens met het dier doet is aan jou. In mijn geval, hup terug de natuur in! :thumbs: (zelfde als bij het vangen van elke vissoort)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als een kind zo gelukkig met deze game. Backlog remmend effect.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Gambler Challenge 8... :x
    ..99.2% en dan zit je vast omdat je puur op basis van geluk de 'perfecte' kaarten moet zien te krijgen in een minigame. Wat doe ik mijzelf aan?! |:-8)

    [​IMG]
    #ragequit
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2020
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Ja, dit is zeker een mooie game...
     
    Yellow 13, Barbabravo en Alexknl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina