Komt de game aankomend jaar uit? Druk jaartje dan met Cyberpunk, TLOU 2, Deadlight 2, Ori 2 en deze game. Daarnaast nog tientallen potentiële toppers as well..
Ghost of Tsushima is "Zomer 2020". Neem aan dat je met Deadlight 2 trouwens Dying Light 2 bedoeld? Deze game heeft nog geen releasedatum, afgezien van "2020". De andere games hebben wel een datum: 11 maart: Ori and the Will of the Wisps (was 11 februari, is vorige week uitgesteld) 16 april: Cyberpunk 2020 (Later op Google Stadia) 29 mei: The Last of Us II Steeds een maand om de games uit te spelen. Zal bij Ori wel lukken, bij Cyberpunk (in ieder geval bij mij) zeker niet. Ben zelf ook nog wel benieuwd naar Marvel's Avengers, die komt 15 mei. Dat is dan weer een kutdatum, want Cyberpunk.
Dying Light 2 ja Ik merk dat ik het steeds lastiger vind om bij te blijven met nieuwe releases, dus een maand is voor niet voldoende. Ik heb nu nog een hele berg aan spellen liggen en dan zijn dit alleen al nieuwe games die ik écht direct wil spelen. Vermoeiende hobby
Same. Hoe was het ook alweer: vroeger had je de tijd maar niet de financiële middelen, als je ouder bent heb je de financiële middelen en niet langer de tijd.