https://www.t3.com/news/ps5-and-ps5...-year-to-outflank-xbox-series-x-says-new-leak Manoeuvre van Sony. Dat zou wel mooi zijn. Kunnen vele de standaard PS5 overslaan.
Probleem daarmee is dat je dan wellicht weer tegen early-adopter problemen aan loopt, dus hardware-problemen enzo. Persoonlijk kijk ik, waarschijnlijk, even de kat uit de boom. Hangt ook af van launch games uiteraard, waar we nu nog weinig van weten, wat betreft nieuwe titels. We weten dat een aantal games cross-gen zullen gaan, maar je mag toch verwachten dat er ook wat PS5 exclusives komen. Oh, en waarschijnlijk zijn de launch-consoles weer zwart, en oppervlakkig als ik ben, wil ik dit keer toch het liefst een keertje een sexy wit model. PS3 ben ik die misgelopen (en die was prachtig), en PS4 ben ik die ook misgelopen (en die was ook prachtig).
Zou wel gaaf zijn als ze je gewoon meerdere opties zouden geven, net als bij PC kasten. Of telefoons. Het is toch een beetje een premium product dat 5-7 jaar in je kamer zal staan.
Zou dan nu ook meteen voor de Pro versie gaan als deze uitkomt. Als deze idd de hele cycle mee gaat maakt de +/- 200 die deze meer gaat kosten ook niet zo veel uit
Same, maar dan wel liever gewoon meteen in het kleurtje dat ik wil, ipv eerst weer dag 1 saai zwart, en dat er dan na 1-2 jaar een supersexy variant verschijnt.
Verwacht dat er alleen zwart komt met de launch want extra kleurtjes zijn natuurlijk voor veel mensen de reden om een extra exemplaar te kopen. Verwacht dus idd een witte versie op z'n vroegst na 2 jaar
Zou een erg mooie interface zijn. Lekker simpel en strak en tof dat je informatie krijgt over de game als je erop klikt. Sony, kijk je mee?
Nee, die maakt de PlayStation 5 niet Maar ieder van de partijen mag hier wel naar kijken, prima interface.
Weet jij het. Philips maakt ook al lang niet meer zijn eigen lcds. Dadelijk komt die Sony gewoon uit de Microsoft fabriek. Wat een giller zou dat zijn voor alle fanboys!