Ja, dat snap ik ook wel koektrommel. Punt is dat ik haat dat ik niet weet wat me te wachten staat. Bij een RDR 2 vermaak ik me wel, ook met het onverwachte, maar dit is voor mij andere koek. Laatste dagen ook even geen trek in de game, omdat het voor mij een beetje too much was. Moet nog even wat langer licht worden, dan ga ik wel verder.
Oh ik vond de intensiteit best gelijkmatig gaan tbh. Was wel zo'n vijand die ik creepy vond, toevallig de naam dragend van een user hier.
Zoveel briljante momenten alleen al in het begin van de game. Alle RE games zijn nu ook in de aanbieding. Wil de serie na 22 jaar toch echt leren kennen.
Het is jammer dat ik voor deze games vooralsnog geen tijd over heb, maar beide titels zijn voor zover ik kan inschatten geweldige remakes. Petje af voor Capcom.
Welke is volgens jullie meer scary, in de zin van jumpscares ed.? Resi 7 of deel 2? Hopelijk morgen deel 2 op de mat !
Spoiler Vond verdomme 2 aardig schrikken. Vooral toen die @Tyrant in eens die helikopter optilde en tevoorschijn kwam. Niet dood te krijgen die gast. En nu moet ik in beweging blijven, iedere keer bang dat die mij bij mijn strot grijpt. /Mod Denk aan je spoilers
Wil je de andere momenten ook alvast even vertellen dan hoef ik hem niet meer te spelen heb net wel de HD remake van deel 1 gedownload. Zal ik die eerst spelen of maakt dat geen reet uit?