[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355

Taab vindt dit leuk.
  2. AgentSmith

AgentSmith Guest

Aankondiging GTA 6 komt 25 maart 2020'
    GTA-geruchten zijn onze guilty pleasures, dus sta ons even toe

Foto('s): Rockstar Games[​IMG]Expand
    1/1
    Als alles gebaseerd moest zijn op feitelijke waarheden, dan keek geen kip naar Fast & Furious-films. Zie deze inhoudsloze geruchten van GTA 6 dan ook als een kort dagdroom-momentje. En het mooie van dit gerucht: je weet al heel snel of het gebaseerd is op waarheid, of dat het complete kul is. Volgens het laatste internetgefluister zou de nieuwe GTA 6 deze maand aangekondigd worden, op 25 maart 2020.

Een anonieme gebruiker plaatste op 4Chan een bericht met de datum. Daarbij vertelde hij/zij niet wat er die datum precies gaat gebeuren, maar de algemene opvatting is dat dan de eerste officiële aankondiging van de game zal plaatsvinden. Tot nu toe verklapte ontwikkelaar Rockstar nog he-le-maal niets over de game. Op 25 maart zouden we te weten komen wanneer GTA 6 te spelen zal zijn én op welke consoles het spel uitkomt. Het loont in ieder geval om die dag de social media-kanalen van Rockstar in de gaten te houden.

Veel argumenten om het gerucht te geloven, zijn er niet, zou je zeggen. YouTuber MrBossFTW is het daar niet mee eens. Hij vertelt aan zijn 2,84 miljoen volgers dat geruchten op het forum vaker zijn uitgekomen. Zo lekte de complete inhoud van GTA Online en andere games van Rockstar voor de release via 4Chan het internet op. Voor nu zouden we adviseren om nog niet je afspraken te annuleren.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440

RIP Max von Sydow. Jouw stem was iconisch.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355

Zifnap vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zifnap, Yellow 13 en Servantes vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Hahaha jezus

En dat was eenngok he

CONSOLE SUPPORT?!?!

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440

Slecht. ;)

Nee even serieus: meer dan honderd missies over de hele package. Remastered graphics en muziek! Nieuwe muziek! Extra missies! Als C&C fan wil je dit niet missen... hoop ik.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    E3 schijnt dit jaar afgelast te zijn.

en:

PLEASE BE GOOD!

Laatst bewerkt: 11 mrt 2020
  9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nou was de E3 al een aantal jaren niet zo heel boeiend meer, maar dit kan vanwege het Corona virus zijn en dus denk ik dat het de overige grote shows, TGS bijvoorbeeld, ook zou kunnen wachten. Of voor ons Nederlanders de GamesCom in Duitsland. Zou mooi kut zijn, maar dat kan je wel oplossen door online iets speciaals te doen lijkt me. :)

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Yeah, natuurlijk jammer, maar de gezondheidrisico's wegen nu eenmaal veel zwaarder. Daarnaast kijken we deze show toch vooral online, en dat kun je inderdaad dan wel oplossen als E3 om dan in samenspraak met verschillende developers wellicht op die manier een online showcase in elkaar te draaien, al was het al duidelijk dat Sony sowieso geen E3 zou doen. Ik denk dat 'de grote 3' een beetje net als Nintendo een soort grote 'Direct' in elkaar flansen, al kunnen we ook wel aannemen dat er maybe een uitstelling van de launch komt van next-gen consoles, want qua productie zal het momenteel ook wel een stuk lastiger zijn.

Maar goed, dat is nu eenmaal de realiteit momenteel. Het gaat nog even flink kutter worden, voor het beter wordt.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    De prijs van de volgende generatie consoles schijnt volgens geruchten ook duur te worden, dus je kunt gerust nog even een oudere gebruiken tot je vakantiegeld of zoiets van 2021, als we geluk hebben met het Corona Virus. De geruchten over de PlayStation 5 zouden 500 euro zijn, maar er is helaas nog niet mee gezegd of dat de standaard PS5 is of de Pro. Xbox Series X wacht vermoedelijk eenzelfde soort prijs. Geen wonder ook gezien de specs, maar wel een reden voor mij om lekker nog een jaar of langer te wachten tot de prijs een eerste serieuze daling krijgt. Hopelijk komt er met de komende evenementen meer duidelijkheid over de prijs. :)

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Zou ook zomaar kunnen dat ze de next-gen console niet wereldwijd gelijktijdig uitbrengen, wat de laatste paar generaties wel gebeurde natuurlijk, maar net als vroeger dat er een aantal maanden zit tussen verschillende regio's.

Qua geld zit ik nog wel even goed. Helaas geen vakantie geld, want zit nu even zonder werk. Het plan was om richting HK te gaan om daar te wonen, en anders Japan/Taiwan, maar door eerst de protesten en nu Corona staat dat momenteel even op een iets lager pitje. Sinds februari dus even weinig te doen. Vriendin wil nu sowieso niet richting HK, en ik zat van de week te kijken om dan maar zelf goedkoop die kant op te gaan, maar HK gooit sinds gisteren touristen 2 weken in quarantaine (nog niet NL, maar dat zal niet lang meer duren), en daar heb ik ook niet meteen echt behoefte aan.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Xbox One werd ook niet gelijk wereldwijd uitgebracht

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Elke nieuwe generatie consoles wordt weer een stuk prijziger, dus ik ben benieuwd in hoeverre dit de sales gaat beinvloeden.

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
  16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Valt op zich mee toch? Volgens mij is de PS4 de goedkoopste van zijn voorgangers PS2 en PS3 met launch.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    E3 is dit jaar geannuleerd:

============
    UPDATE: E3 has been officially cancelled.

Here's the statement in full from the ESA:

"After careful consultation with our member companies regarding the health and safety of everyone in our industry - our fans, our employees, our exhibitors and our longtime E3 partners - we have made the difficult decision to cancel E3 2020, scheduled for June 9-11 in Los Angeles.

"Following increased and overwhelming concerns about the COVID-19 virus, we felt this was the best way to proceed during such an unprecedented global situation. We are very disappointed that we are unable to hold this event for our fans and supporters. But we know it's the right decision based on the information we have today.

"Our team will be reaching out directly to exhibitors and attendees with information about providing full refunds.

"We are also exploring options with our members to coordinate an online experience to showcase industry announcements and news in June 2020. Updates will be shared on E3expo.com.

"We thank everyone who shared their views on reimagining E3 this year. We look forward to bringing you E3 2021 as a reimagined event that brings fans, media and the industry together in a showcase that celebrates the global video game industry."

ORIGINAL STORY: E3 2020 is cancelled, with an announcement due soon, according to multiple sources.

Hotline Miami publisher Devolver Digital took to Twitter last night to say: "Cancel your E3 flights and hotels, y'all." This tweet sparked a number of reports, each claiming E3 is off.
    ============

Bron: https://www.eurogamer.net/articles/2020-03-11-it-looks-like-e3-is-cancelled

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Klopt, kan me namelijk herinneren uit 2000 dat de PS2 op sommige plekken rond de 12- 1300 gulden kostte. Als je de inflatie mee zou rekenen, zou dat nu 700 euro ongeveer zijn of meer. PS3 weet ik niet, maar we moeten ook niet vergeten dat andere kosten voor levensonderhoud ook duurder zijn geworden en mensen minder snel een nieuwe console zouden kunnen gaan halen dan destijds met bijvoorbeeld de PS2.

Ik heb me sowieso al voorgenomen om meer tweedehands spullen in te slaan als ik iets ander wil, niet alleen met elektronica. Mijn videokaart bijvoorbeeld is ook tweedehands en op de nieuwprijs scheelde me dat zeker 400 euro en ding draait als een zonnetje. Heb voor dat soort zaken ook adresjes. Omni's Harde Waren op Tweakers en de GooHoo shops voor bijvoorbeeld consoles. :)

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    PS3 was ook duur

20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Yep, PS3 was destijds €600 toch? Geen idee hoeveel dat nu is als je correct voor inflatie though.

Deel Deze Pagina