1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Warzone

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 9 mrt 2020.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Crossplay moet aan hoor voor Warzone. Ook op consoles. Wat maakt het als PC speler trouwens uit als je tegen een console speler moet? Alleen maar lekker toch?

    Gisteren eerste potje gewonnen trouwens. Met nog 2 man over zelfs :) Erg tof en geeft veel voldoening!
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jawel hoor, doe maar eens crossplay disablen via options, en dan battle royale aanklikken. Dan vraagt hij je om crossplay aan te zetten, en kun je op NO klikken. Dan gaat hij gewoon verder met een lobby zoeken. Check dit:

    [​IMG]

    Aim-assist. Dat merk je. Mensen die als een kip zonder kop rondrennen en gewoon geen enkele shot missen op de meest random plekken. PC heeft de resolutie, framerate en FOV. Maar dat kan echt niet op tegen de aim-assist voordelen. Ik speel zelf daarom ook regelmatig op PS4, omdat het 'wat makkelijker is' :)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    ... wat een regelrechte onzin. Tering.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ok man :')
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik kan heel warzone niet aanklikken als je crossplay disabled is geloof ik alleen op de Xbox.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Doe nou eens lief jongen
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat gemiep over aim-assist op consoles ...
    FOV + uncapped FPS + aimen op een PC vele malen beter.

    Heb dat gejank nu ook al voorbij zien komen in Fortnite. Gaat nergens over.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nou, aim assist kan wel z'n voordelen hebben. Maar een legit muis en toetsenbord ook. Kan ook normaal gezegd worden he pik.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik snap dat gejank van console spelers over pc spelers dus niet.
    En nu weer verder met Warzone :)

    Edit; Wat Recka zegt, ik overdrijf misschien een beetje maar ze hebben beide wel degelijk voordelen. Daarom vind ik het ook wel leuk om af te wisselen tussen PS4 en PC.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee.
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Je vergeet het belangrijkste voordeel @Alexknl: mega snel kunnen (om)draaien dankzij de muis. Zo sterk is aim-assist trouwens niet. Heb nog vaak genoeg dat ik mezelf voor de kop sla omdat ik net naast schiet. Het is echt niet zo dat alles instant gelocked is ("als een kip zonder kop rondrennen en gewoon geen enkele shot missen". Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat als je een competitie zou houden, PC-boys het gaan winnen.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    In Fortnite zeuren de PC players dat aim-assist op console zo goed is terwijl de PC gamers uncapped framerate hebben. Iets wat redelijk belangrijk is want het zorgt voor veel betere hit detection. Tevens kan ik in Fortnite echt, bij lange na niet, een fort uit de grond stampen; editen; schieten en de kill maken. Dat gaat op console stukken langzamer. Maargoed, alles voor de elite-streamers tegenwoordig.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ok boys.

    Ontopic; Warzone Solo valt me toch een beetje tegen eigenlijk. Je merkt echt dat mensen veelal tegen de zone aan het campen zijn in een hoekje van een gebouw. Jammer maar was wellicht ook wel te verwachten natuurlijk. Duo's zou denk ik een betere toevoeging zijn.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Solo is wat meer campen omdat je niet tussen een cross-fire wil komen. Hangt veel af van third-partying.
    Al met al speelt Warzone wel echt fijn... niets op aan te merken.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zijn toch wel wat zaken die ze aan mogen pakken, niet dat het meteen onspeelbaar wordt als ze dit niet doen maar het zou het wat mij betreft wel ineens stukken beter maken

    1. Loadout drops zijn een tof idee maar er moet nog wel aan gesleuteld worden. Iedereen loopt nu al vrij snel met een AR/SMG + Thermal Sniper rond en dat mag wel wat minder. Of overkill verbieden of minder loadout drops droppen + ze duurder maken
    2. Geen tacticals+leathals in de Gulag
    3. Manier van armour iets tweaken. Of het aantal plates dat je maximaal in je inventory kunt hebben verhogen of dat enemies die je killed altijd 2-3 plates droppen. Nu vaak genoeg dat je bij de laatste paar squads bent en net een gevecht gewonnen hebt je zonder plates komt te zitten en je dus extra makkelijk te thrid-partying bent
     
  16. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik zoek nog wat team mates voor op ps4.

    Psn: Japyoo
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik snap weer waarom ik nooit online speel. Niveau is altijd veel te hoog voor mij en is meer frustratie dan plezier helaas. Wel jammer want concept is leuk
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind het zo fuckin walgelijk dat ik tegen pc spelers moet spelen.

    Diegene die dit heeft bedacht mag nooit meer in de game industrie werken. Een nekschot is iets rigoureuzer maar daar zou ik ook nog wel een voorstander van zijn.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Beetje vreemd dan dat xbox die optie niet heeft om crossplay te disablen, en ps4 wel. Wellicht iets met playerbase te maken? Zou niks anders kunnen bedenken.
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ze proberen het gewoon te forceren door de kleinste groep mensen te pakken zodat de commotie niet te groot word om iedereen te laten wennen hieraan. En de volgende game zijn de playstation lui ook de lul en is het over met fair console gaming.
     

Deel Deze Pagina