Ja lekker dom weer ik had dus al opslag. Kennelijk overheen gelezen. Tenminste dacht dat die opslag alleen voor het versieren van de hut was.
Voor wie in mijn friends list zit: De gates staan open. Mocht je peren hebben, neem ze mee! Ik zal de rest even toevoegen.
Wel leuk dat je geleidelijk aan steeds iets meer kan doen. Heb nu net mijn eerste uitbreiding dat ik meer spullen kan meenemen. Als je nu fruit hebt die niet in je eiland is en nu wel hebt gekregen kan je daar zaadjes van maken ofzo om te planten en die bomen voortaan ook zelf te hebben?
Leuke game, maar het moet wel je ding wezen. Game komt heel langzaam op gang en uiteraard is het echt een relax game.
Ik vond Animal Crossing vroeger op de GameCube echt tof en Wild World op de NDS ook. Mijn vriendin heeft net een Switch gekocht dus probeer haar over te halen deze game te halen zodat ik hem ook even kan spelen haha. Ze vraagt alleen wat dit voor game is want ze kent het niet. Wat voor antwoord moet je daar nou op geven.. =')
Jammer dat je bij Design Portal niet gewoon een algemene lijst hebt met designs/patterns waar je uit kan kiezen ipv zoeken via design of creator. Sommige dingen zijn zo out-dated ish, net zoals die laadschermen als iemand je eiland inkomt of verlaat. Echt niet fun als er een paar mensen zijn. Of museum niet kunnen gebruiken als iemand er is...
De sales van deze titel lopen als een TREIN: https://www.eurogamer.net/articles/...ssing-new-horizons-sales-are-through-the-roof
Ontzettend populair dus zo te lezen, maar corona heeft ongetwijfeld ook meegeholpen. Zie mijn andere berichtje over record aantal mensen online op Steam. Door alle sociale beperkingen wordt er veel gegamed op dit moment.