1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Ghost Recon - Breakpoint

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 25 mrt 2020.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ghost Recon - Breakpoint

    Ontwikkelaar: Ubisoft
    Uitgever: Ubisoft
    Release: 4 oktober 2019
    Release overhaul: 24 maart 2020
    Genre: Tactische TPS Online en Offline
    Consoles: Xbox One, PS4 en PC

    [​IMG]



     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wat jammer dat deze game destijds zo buggy was zeg erg jammer :mad:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Nog steeds wel een beetje. Veel verbeterd, dat wel. :)
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Is deze game inmiddels leuker/beter dan Wildlands? Die was opzich wel vet maar de missies waren veeeeel te eentonig.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    See the times here and check the link below for FAQ, the game will be up to 70 % off as well.

    [​IMG]
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat was ook wat mij dwarszat aan WL en ik vind BP in dat opzicht stukken beter. Zit ook meer verschil in de levels en de omgevingen, zodat je niet het gevoel hebt steeds hetzelfde dorpje Amerikaanse democratie te brengen.
     
    Zifnap en Barbabravo vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Sluip missie gehaald, bij poging 5 ongeveer. Wel vies ventje die Samuel. Gauw even teruggetrokken naar die main social hub. En ik heb alleen de medespelers uitstaan geloof ik. Voor de rest kies ik toch voor loot omdat het me anders iets te karig wordt allemaal. Begin de game nu een beetje meer te waarderen. Na deze game misschien Wildlands verder starten. Die lijkt me alleen een beetje te kut vanwege de vele heuvels, maar dat zien we een andere keer wel. :)
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    En veel lelijker (WL). Ik herinner me die grassprieten die overal groeiden en allemaal met 2 frames op en neer waaiden, synchroon. Sheesh UBI what were u thinking
     
    Niels_x360 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Kan best zijn dat ik er toch mee verder ga. Of Breakpoint zonder loot systeem opnieuw beginnen. Helemaal klaar mee aangezien ik doodgegooid werd met loot. Zelfde geldt voor de Far Cry achtige structuur van de game. Moe om van te worden.
     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    moet ik hem nou met of zonder loot system spelen,,.. jullie maken me het wel moeilijk zo :mad:

    (Heb de dlc van wildlands nou voor de helft gedaan,.. en ga met breakpoint verder zo gauw ik daarmee klaar ben)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Zonder is mijn advies. Je wordt stapelgek van de loot. En je hebt zonder de keuze om wapens tot het einde van de game te bewaren. Bovendien voelt het veel minder als een MMO en daar hebben we er al teveel van. Duidelijk allemaal???
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ben al een eind met loot dus ga daar wel mee door. Als ik nu begon zou ik wel die immersive proberen. Aan de andere kant shit zoals zoeken naar locatie in plaats op je map en in je hub zichtbaar vind ik een beetje te ver gaan voor een game als deze. Dus weet niet of het voor mij is, al die hardcore instellingen.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Volgens mij kun je immersive tijdelijk aan en uit zetten, evenals de zwaarte bepalen van de "immersive experience", bijvoorbeeld hoeveel de HUD laat zien. Het is redelijk flexibel als ik het goed begrepen heb.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja klopt, had gisteren gekeken. Wapensysteem leek me de interessantste. Configuratie gaat u mis trouwens erg uitgebreid als je beetje door die menuutjes tikt.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Goedenacht trouwens; door zware Corona gesprekken gisteren met familie niet meer kunnen slapen dan dit. Zal dat niet bij iedere keer herhalen.

    On topic: Die menu's zijn imo veel te uitgebreid, lijkt wel een PC game. Ik heb trouwens ook HDR uitgezet op mijn console omdat ik van de donkere kantjes gek werd. Gisteren één of andere missie gedaan in een grot, waarbij ik alleen rond de lampen iets kon zien. Voor de rest gewoon erg moeilijk, bijna onmogelijk, om je daar een weg in te vinden. Ging om één of andere antenne die in de grot stond. Ik heb uiteindelijk, vooral door de loot, later mijn save verwijderd.

    Overigens zie ik nu veel van Far Cry terug komen lijkt het. Nog een missie gedaan namelijk waarbij je bepaalde onderdelen moest vinden voor een vrouwelijke wetenschapper. Ik bleef maar schieten op het laatst, met als gevolg dat er ook versterkingen werden opgeroepen, typisch Far Cry kampen systeem. Naast dat merk ik nog wel bugs. Vijanden die bijvoorbeeld blijven staan boven op schappen en blijven schreeuwen dat ze me te pakken moeten krijgen, keer op keer.

    Zoals ik zei is er nog wel ruimte voor verbetering, zat, en ik hoop dan ook dat ze dat blijven aanpakken. Na een aantal missies ben ik er al best wel moe van. Veel herhaling en fetch achtige missies lijkt het. En teveel vijanden voor een éénheid die ''rogue'' gegaan is. Misschien toch maar wisselen naar Wildlands, omdat mij het concept van de kartels net iets leuker lijkt vanwege de link met de realiteit. Ik ga het vandaag nog wel een kans geven, maar dan zonder loot denk ik. Na een tijdje kan je dat niet meer wisselen namelijk. :)
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    jammer van die bugs de reden dat ik hem snel verkocht
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Leveled equipment lijkt mij zo bagger om mee te spelen, totaal niet realistisch. Het enige wat je ermee opschiet is dat je bullet sponges van je tegenstanders maakt (drones). Immersive experience all the way. Weg met die zogenaamde "rpg" troep in een shooter. Maakt de ervaring helemaal niet leuker. Uiteindelijk moet het gewoon om jouw goede reflexen gaan als speler, niet upgraded stats als een crux om op te leunen.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Helemaal waar wat je zegt. Heb het ook uitgezet. Nog genoeg RPG te spelen wat dat betreft en dan hoef ik dit er ook niet bij in een shooter. Heb nu een setje wapens vlak na de proloog en kan bepaalde dingen niet meer wisselen omdat ik de social hub alweer uit ben. Overigens ook wel jammer dat zodra je in de social hub mensen aanspreekt, meteen het serieuze plaats lijkt te maken voor random dingen bij je personage. Deze had van mij wel serieus mogen blijven. Hij groet gewoon mensen alsof die een theetante is met normen en waarden. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Dit weekend dus Breakpoint voor het eerst gespeeld, Wildlands ook niet gedaan.
    Ben dus ook meteen voor een "aangepaste" Immersive gegaan. Leek me ook veel beter en realistischer om zonder al die loot en level wapens enzo te spelen. Heb wel mijn minimap enzo terug aangezet want beetje moeilijk zonder. Gewoon 2 hoofdwapens en een side arm.
    Gisteren ook met 3 kameraden gespeeld. Dan merk je wel ff de moeilijkheden int begin. De map en missies die wat onduidelijk zijn, niet iedereen ziet waar je naar toe moet gaan voor de missie enzo. cutscenes werken niet altijd goed...
    In het begin is onze crew veel dood gegaan omdat we telkens opgemerkt werden en dan helicopters, drones en tientallen troepen op ons afkregen :)
    Na een dik uurtje begon de samenwerking wel goed te gaan en hebben we alles wat tactischer aangepakt en missies ook goed kunnen voltooien. Op die manier is het echt wel een leuke game. Ga hem dus ook wel aanschaffen om met kameraden te spelen, 20euro is dan goed te doen.

    O, ja, motors rijden echt wel k*t
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Speel jij Call of duty?!

    Zitten idd veel menu's in,... maar volgens mij is bv call of duty nog een stuk erger.

    Nu een uurtje zitten klooien in breakpoint, hij bevalt gelukkig beter dan de uitbreiding fallen ghosts in wildlands, daar had ik echt geen lol aan.
    terwijl narco road eigenlijk top dlc was....

    Ben nog wel steeds benieuwd of ik mijn team mates ga missen :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina