1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] Animal Crossing: New Horizons

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 20 mrt 2020.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb er een paar met 10.000 bells geplant, is wel een goede investering.
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Vond dit wel een handig filmpje:

    Nog eentje:
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2020
    ageQned vindt dit leuk.
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb nu appel, cocus en peren nu de rest nog bemachtigen.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Heb jij geen kersen of iets dergelijks in je postbus gehad de tweede dag? Ik namelijk wel en veel playthroughs blijkbaar ook. Volgens mij was dat een present die aan een brief van 'Mom' hing.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee niks gehad tot nu toe helaas. Als het goed is wordt morgen me winkel op het eiland geopend. Ben benieuwd.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ook in Japan gaat de game als warme broodjes over de toonbank. Dit is zelfs nog zonder de digitale sales!
    Eerste week sales van verschillende populaire Switch games en de vorige Animal Crossing zijn er onder gezet ter vergelijking.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2020
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Weet niet of dit al bekend was bij jullie.

    High on the AC hype train, I was glued to this forum, I watched dozens of reviews and no one has mentioned this yet.
    In previous Animal Crossing games, sharing an island with someone meant that you were working together to share the experience and helping each other upgrade the island in various ways. In New Horizons, the second islander is now a glorified visitor.

    As millions of people are, my girlfriend and I have been depressed and anxious during our quarantine but looking forward to sharing the Animal Crossing experience together. Because I happened to be the first person to start a new game:

    - She doesn't seem to get new DIY recipes
    - She isn't asked to help upgrade the island
    - She isn't invited to participate in new projects
    - She cannot help me with my own island projects
    - She isn't even allowed to check in-progress projects to see what resources are needed.

    Tom Nook literally tells her to ask me what I need.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Resetera user? :p

    Kwam het inderdaad ook tegen. Vervelend voor mensen die een console delen. Verwacht alleen niet dat Nintendo dit gaat fixen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dat was ook bij 3DS toch?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Voor zover ik dat gelezen heb wel. Dus daarom verwacht ik ook geen verandering.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Geleidelijk aan steeds meer te doen dat is wel tof. Jammer dat ik door de weeks not veel tijd heb.

    Overigens had ik wel wat van mam gehad, maar geen idee waar ik dat gelaten heb. Ben bang dat ik het heb opgegeten.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Ook Animal Crossing heeft tech. ;)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb nu cherry (kers) ook sinds gisteren.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ben ik de enige bij wie de eilanden echt bijna altijd het fruit hebben dat standaard op mijn eiland hangt? Iedere keer hoop ik op perziken en sinaasappel, maar nee...
    Had er gisteren wel een met peren en Emperor Butterflies (de grote blauwe vlinder die in de avonden na 8 verschijnen [4000 bells per stuk]). Dit heeft me 50.000 bells opgeleverd in no time!
    Ik voel dat ik vandaag eindelijk een eiland ga tegenkomen met de andere fruitsoorten.

    Overigens heb ik hetzelfde met vissen. Op de een of andere manier vang ik zo goed als alleen maar seabass in de zee.
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Dit klinkt echt superkut.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Weet je hoe kut dit is! Het duurt ook nog eens 3 real-time dagen voordat de bomen gegroeid zijn en je eindelijk je vruchten kunt plukken. Ondertussen zit je diep in de schulden bij uberkapitalist Tom Nook, omdat hij je iedere keer een dure hypotheek aansmeert om je huis uit te breiden. Vervolgens verwacht hij bij het uitbreiden van de services op het eiland dat jij de materialen verzorgt, dus je wordt gewoon dubbel genaaid. Ondertussen staat de rente veel te laag om iets te hebben aan geld op je spaarrekening, waardoor je je winsten elders moet zoeken. Het is net het echte leven.
     
    Alexknl en Taab vinden dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha dat is om je bezig te houden lol. Maar veel is ook seizoen, maand en tijd gebonden qua vissen en dat soort dingen.

    Ik moet nog 2 soorten fruit en hoop die ook binnenkort tegen te komen. Maar ik heb geduld game is paa een weekje uit ofzo.

    Ja die hypotheek is echt niet normaal, maar een manier om je bezig te houden dat wel.
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik bedoelde niet jouw specifieke situatie in het spel, maar het spel an sich.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Je bent te materialistisch, dat is het probleem. Je hebt een eilandje en een huis. Klaar. Niets meer aan doen. Kan Tom wel lopen zeuren dat hij je geld kan lenen voor nieuwe dingen, maar dan vertel je Nook gewoon dat hij op moet rotten, en volgende keer dat hij onaangekondigd langs komt, kost het hem 50 euro entree geld!

    We hebben Tom niet nodig, mensen! Sta op tegen het kapitalisme! Verzet je tegen de materialistische hebberigheid!
     
    Alexknl, rubenpol007, Jorrie en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb wel sinaasappels voor je. Ik kan vanavond wel even de poorten open gooien.

    Ben wel al eens op een eiland gekomen waar telkens 4 spinnen spawnden. Met een nagenoeg lege inventory dus de eerste lening meteen af kunnen lossen. Gisteravond kwam ik daarentegen op een kut eilend waar alleen maar 6 stenen stonden en verder hetzelfde als wat ik al heb.
     

Deel Deze Pagina