1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] Animal Crossing: New Horizons

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 20 mrt 2020.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dat tarantula eiland heb ik inderdaad over gehoord. Dat is enkel in de avond, toch?
    8000 bells per stuk is natuurlijk heerlijk.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Daar ben ik ook een keer beland, maar toen meteen weg gegaan door die spinnen. Had toen nog niet door dat, dat wel lekker zou verdienen. Ben er later nooit meer terecht gekomen.

    Overigens die eilanden krijg je maar 2 verschillende per dag zeker?
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Klopt, was inderdaad in de avond. Heb helaas ook alleen maar tijd om savonds te spelen. Wel een aardig karweitje aangezien je meteen na de vangst gebeten word door een andere spin.

    Wat is trouwens het nut van de bloemen? Ik lees dat iedereen flink bloemen aan het verzamelen is maar wat levert het op? Behalve een fleurig eiland natuurlijk.
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Bepaalde insecten komen op bepaalde bloemen af. Daarnaast staat het natuurlijk ook gewoon leuk. :p
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hey modder ik denk dat je weer eens mijn eiland moet bezoeken, heb alle soorten fruit voor je. Geldt overigens ook voor de anderen hier. Moet alleen niet vergeten mijn poorten open te gooien :lol: Ben zelf nu bezig met de 548k lening af te betalen. Vandaag is de resident services gebouwd met isabelle. Gisteravond eens de truuc geprobeerd met het maken van een random eiland naar een tarantula eiland. Werkt opzich goed, maar is best wat werk. Denk niet dat ik die truuc veel ga doen want het voelt ook een beetje aan als cheaten.. En echt pokkenwerk.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wow vet hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen zeg. Die verschillende fruit.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    In het begin had ik wat mensen waar ik fruit mee geruild heb, en ik ben een keer op een eiland gekomen met peaches, en een keer vol met bamboe. Dus ik heb ook bamboe bomen op mijn eiland staan voor de geïnteresseerden :)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Bamboe eilanden zijn niet zo bijzonder. Ik heb alleen bijzonder pech met de bomen met fruit op de eilanden. 9 van de 10 keer zijn het appels en de andere keer hangen er peren aan. Geen idee of ik gewoon enorme pech heb of dat dit normaal is.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb dat ook hoor. Alleen nog maar eilanden qua fruit met peren wat me eigen eiland ook is en kwam dan 1 keer op een eiland met kers. En appel had ik van jou gekregen.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Nu kan ik natuurlijk gewoon het fruit ophalen bij een ander, zoals Alex. Maar toch vind ik het leuker om het zelf te ontdekken.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat is ook wel mogelijk alleen hebben ze die kans aanzienlijk klein gemaakt denk ik. Ene kant ook wel begrijpelijk anders zou idereen in een paar dagen alles al hebben, maar aan de andere kant niet iedere gamer heeft zin om zoveel tijd in de game te stelen voordat ze alles hebben.

    Ik zelf zal de game de komende tijd, jaar nog wel veel spelen, dus heb het geduld wel. Echter begrijp ik diegene die sneller erdoorheen zouden willen ook wel.

    Verder las ik dat ook best veel tijd gebonden is, zodat niet iedereen in een paar weken tijd alles al heeft en heeft gezien.

    Ik vind het zelf ook dus wel lekker om zelf te ontdekken.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    De game vanochtend gekocht,, vriendin kort gestart met haar eiland, wil ik nu starten kan dat niet. Maar 1 eiland per console.

    Is dit een grap ? Wat een bizarre keuze en is hierdoor gelijk een miskoop voor ons.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nope, it's Nintendo.
    Speel de game al paar dagen eigenlijk niet meer of snel 5 minuten. Moment van inkakken is behoorlijk snel geactiveerd bij mij, same old same old.
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Mijn vriendcode: SW 8074 1768 0897
    Ik heb zojuist ook een paar man toegevoegd.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Die goudklompjes zijn die puur om te verkopen voor bells of zou je die ook nog nodig hebben voor iets later in de game?
    Heb er nu 9 had er 1 verkocht om te kijken wat ze opbrengen, maar dat is wel nice. Dus twijfel als ik ze moet verkopen. Zovaak krijg je (tenminste ik) ze ook niet.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ze schijnen later nog gebruikt te kunnen worden om te craften. Ik bewaar ze dus ook. Met het planten van geldbomen kom ik al een heel eind.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Mensen, als bij jullie de turnip prijzen 200 of meer zijn (meestal rond de dinsdag op zijn hoogst), geef dan even een schreeuw!
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O ja dat is ook wel een goed idee inderdaad. Heb zelf vandaag 100 ingekocht voor 94 per stuk.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik heb er al 500 liggen. Nu maar hopen dat ergens de prijzen een beetje omhoog schieten. Heb online mensen zien posten dat de prijs bij hun wel 350 per stuk was op een doordeweekse dag. Dat is lekker cashen. :)
     
    ageQned vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina