1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] Animal Crossing: New Horizons

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 20 mrt 2020.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vandaag helaas weer geen perzik of orange als fruit erbij helaas kan geen Nook tickets kopen lol. Renovatie...
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Yeah, was bekend vooraf, en voor mij ook een reden om niet eens te overwegen om de game te kopen, maar het is en blijft Nintendo, dus dan blijft de massale outrage en kritiek in de community een beetje achterwege, want Nintendo fanboys, dus Nintendo kan dit soort zaken gewoon blijven flikken.

    Jammer, als software developer is Nintendo echt geweldig, maar hun beslissingen op andere vlakken (hardware, prijzen, etc) zijn zeer kwalijk.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Waar kan ik die turnips eigenlijk kopen? Ik ben nog nooit die guy wat turnips verkoopt tegengekomen op mijn eiland..
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Elke zondag loopt die gast rond op je eiland.
    Je herkend hem gauw genoeg als je voorbij hem loopt.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ohw dan moet ik vandaag eens opletten haha, thnx.
    Is het slim om er veel te kopen dan?
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is ook al ruim een week overal uitverkocht lol.. Zou hem ook graag willen spelen nu..
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Had hem bij cdkeys voor €44.50, optie ?
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is alleen zondagochtend tot 12 uur lokale tijd. Dus je bent nu al te laat.

    En in principe kun je turnips kopen voor rond de 100 bells per stuk. Als je mazzel hebt is het minder, als je pech hebt iets meer (volgens mij is de range 90-110 bells voor een turnip). Je kunt dus ook kijken of bij vrienden de turnips goedkoper verkocht worden. Je moet ze sowieso per 10 inkopen. Maar 100 turnips is vaak rond de 10.000 bells, dus peanuts! Vervolgens moet je ze op de vloer van je huis bewaren. Dit is tot een week na kopen mogelijk, daarna zijn ze verrot en niets meer waard. Doordeweeks kun je aan Timmy en Tommy vragen wat voor prijs zij betalen voor de turnips. Dit is op ieder eiland anders, dus het loont om ook aan andere mensen te vragen wat de prijzen op hun eiland zijn. Mensen op resetera hebben zelfs situaties gehad waarin de verkoopprijs 650 per stuk is. Als je er dan 500 inkoopt voor 100 bells per stuk en ze vervolgens verkoopt voor zo'n prijs maak je binnen een week toch een mooie 225.000 bells winst! Uiteraard is dit een extreem geval. Normaal liggen de prijzen eerder tussen de 150 en 200, met hier en daar een uitschieter.

    Maarja, aan de andere kant moet je het ook niet gaan overdrijven. Er zijn mensen die voor 200k inkopen en dan miljoenen bells verdienen. Dan is je game ook geen zak meer aan.
     
    ageQned en Alexknl vinden dit leuk.
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Taab vindt dit leuk.
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Fuck off, Gerrit.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik snap niks van die sterren tenminste het verkrijgen daarvan. Je moet A drukken als je een ster ziet vallen? Maar dan moet je met toeval omhoog kijken ofzo? Heb wel een uur maar boven zitten staren gister en net oom weer, maar er gebeurd nooit wat.

    Als het goed is kan ik morgen de hypotheek aflossen en dan weer een aanvraag indienen om het huis weer te vegroten. Aangezien het nu al 3 en half ton was zal het zometeen wel richting de 5 gaan.

    Vandaag goede dag met vissen heb 4 nieuwe vissen gevangen.
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Taab vindt dit leuk.
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    JA HA, GERRIT.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Buiten de bloemen is er niks wat insecten kan aantrekken toch?

    Gister maar eens wezen vissen met visvoer erbij. Dat is opzich wel lekker dat je de ene vangt en visvoer erin gooit en meteen de volgende weer kan vangen.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ga helemaal stuk om deze topic, ik snap de charme van dit spel zó hard niet.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ben blij dat ik niet de enige ben. Shit is te vreemd. Dit topic leest een beetje als die Tiger King docu.
     
    Dyonko en Tim vinden dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    @Modder-Eter

    Knollen zijn vandaag niks waard iig bij mij op het eiland maar 84. Morgen hopelijk beter nieuws.

    Heb weer meer plek in me inventory dat is wel lekker zeg. Verder weer bells verzamelen want heb een nieuwe hypotheek van 548.000 daarnaast een helling laten maken en een huis laten verplaatsen wat ik wel erg prijzig vind.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    84 is nog veel. Maak er maar 43 van op mijn eiland...
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoe is shit vreemd?
     

Deel Deze Pagina