Goedenacht trouwens; door zware Corona gesprekken gisteren met familie niet meer kunnen slapen dan dit. Zal dat niet bij iedere keer herhalen.
On topic: Die menu's zijn imo veel te uitgebreid, lijkt wel een PC game. Ik heb trouwens ook HDR uitgezet op mijn console omdat ik van de donkere kantjes gek werd. Gisteren één of andere missie gedaan in een grot, waarbij ik alleen rond de lampen iets kon zien. Voor de rest gewoon erg moeilijk, bijna onmogelijk, om je daar een weg in te vinden. Ging om één of andere antenne die in de grot stond. Ik heb uiteindelijk, vooral door de loot, later mijn save verwijderd.
Overigens zie ik nu veel van Far Cry terug komen lijkt het. Nog een missie gedaan namelijk waarbij je bepaalde onderdelen moest vinden voor een vrouwelijke wetenschapper. Ik bleef maar schieten op het laatst, met als gevolg dat er ook versterkingen werden opgeroepen, typisch Far Cry kampen systeem. Naast dat merk ik nog wel bugs. Vijanden die bijvoorbeeld blijven staan boven op schappen en blijven schreeuwen dat ze me te pakken moeten krijgen, keer op keer.
Zoals ik zei is er nog wel ruimte voor verbetering, zat, en ik hoop dan ook dat ze dat blijven aanpakken. Na een aantal missies ben ik er al best wel moe van. Veel herhaling en fetch achtige missies lijkt het. En teveel vijanden voor een éénheid die ''rogue'' gegaan is. Misschien toch maar wisselen naar Wildlands, omdat mij het concept van de kartels net iets leuker lijkt vanwege de link met de realiteit. Ik ga het vandaag nog wel een kans geven, maar dan zonder loot denk ik. Na een tijdje kan je dat niet meer wisselen namelijk.
Klik om te vergroten...