Ja, ik heb me wel heel goed vermaakt. Dat het werkelijkheid was geloofde ik af en toe niet eens. Maar wel entertainment. Die country songs Ja, die ja. Dat is me ook een bijzondere vent. Ik ging stuk toen hij op de olifant aan kwam. Maar die dieren joh. Verschrikkelijk, net iets minder erg af als ze bij Carole terecht komen.
Net de docu White Boy Rick gekeken. Bizar verhaal. Is ook een film van met Matthew Mconaheyhey. Net na zo'n docu haat ik Amerika echt.
Nu wel. Gebruik je de app daarvan eigenlijk? SeenIt? Bij mij loopt die steeds vast, dus moet nu via browser bijhouden en dat werkt niet zo chill.
Nee ik gebruik CineTrak! Heb er veel geprobeerd en vind deze heel nice. Ze hebben niet echt 1 officiele eigen app.
Ben nu bij ep8 en vind het wel een prima seizoen. Beetje meer van hetzelfde wel, maar dat vind ik niet erg. Goeie acteerprestaties alom en ze eindigen vaak met een cliffhanger, waardoor verder kijken wel goed lukt.
Heb verder niet veel met de NBA maar kijk hier wel naar uit. Wel 2 afleveringen per week dus niet alles in 1x