Mijn gamertag is: Yashirou. Op dit moment game ik nog op Xbox360, maar heb mijn pre-order voor de Xbox One X al staan. Dus tegen die tijd ben ik beschikbaar om weer aan de slag te gaan.
Helemaal nieuw hier . Gamestag; Hoenjé Games tot nu toe; Battlefield 5 World War Z Grand Theft Auto 5 Red Dead Redemption 2
Hoi iedereen . Na ongeveer 12 jaar weer in het bezit van een Xbox. Nu de One X. Geweldig apparaat! Momenteel speel ik Red Dead Redemption 2 en Forza Horizon 4. Er zullen ongetwijfeld nog titels bijkomen binnenkort! Denk aan Halo, Gears of War, Star Wars. Voeg me gerust toe, Ghost Leader NL. Tot Live!
Leuk! Ja klopt, ik dacht even dat ik het verkeerd gepost had. Blijkt dat de laatste tijd de activiteit minder is geworden in dit topic, dus zit hier toch goed.
Hoi allemaal, Ik speel sinds kort weer op de Xbox, nu even via Xcloud en in November op de Xbox series X. Mijn gamertag is: WhiteFog NL voeg mij gerust toe.
x76xdemonx76x Voor nu speel ik vnl CoD qua mp, maar ook fortnite (om t zoontje te helpen met zijn gamepass) De rest van de games is meer solo RPG shizzle. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk